En het wordt een........

Hey meiden,

Vanmiddag een pretecho gehad en onze kleine beeb even mogen bewonderen!Wat een lekker ding zeg,haha!
We weten het geslacht, het was zo goed als zeker.
We krijgen een......zoontje erbij!!!
2 jongens, wat stoer zeg...we hebben net ff geshopt en gelijk wat voor beeb gekocht, nu kun je ook gericht gaan kopen!heb 1 stoer setje met BOY gekocht, en 3 hele leuke rompertjes!Toen we thuis kwamen lag er een kadootje op tafel, van mams, lief he???EEn ding wat je in   de wandelwagen kunt hangen!!!

Liefs een super blije anies

Hey Anies !
Wat leuk 2 jochies !!!
En fijn dat alles er goed uitzag!
Voor mij nog een week of 4 geduld tot de echo.
Wij willen dan ook het geslacht graag weten, als het kan.
Wel zo leuk en handig met het kamertje, de naam en andere inkopen !
Geniet ervan! Groetjes Charlene.

Wat leuk dat jullie het al weten. Hebben jullie straks 2 stoere ventjes.
Geniet er lekker van en veel shopplezier. Wij moeten nog 3 weken wachten
maar zijn zo nieuwsgierig dat we het toch maar gaan vragen wat het wordt. Hopelijk is het ook te zien.

xxx Jacy

hoi hoi

leuk hoor 2 jongens ik zelf heb ook al een zoontje die net 4 jaar gaat zijn als zijn broertje of zusje geboren gaat worden
wij hebben maandag 15 juni een pretecho en wij willen ook graag weten wat het word idd wel zo makelijk met shoppen alles weer lekker blauw of roze

groetjes sabrina

oh je had een nieuw topic gemaakt.
wat leuk 2 jongens!
ik moet nog wachten tot de 22ste, dan hebben we de 20w echo, ik hoop dat ze het kunnen zien,......
veel plezier met shoppen!
suzan

Wat leuk, nog een jochie.
Nu kun je lekker gericht dingen gaan kopen.

Wij gaan 16 juni voor de 20 wkn echo, maar willen het niet weten (alhoewel ik daar soms wel aan twijfel). Ook maar beter zo, anders koop ik kasten vol spullen!

geniet van het vooruitzicht,

groetjes Marieke

Hoi !

Ik was al steeds aan het kijken naar je vorige topic maar gefeliciteerd zeg, een jongentje!
Leuk, 2 van die stoere boys!
Gezellig hoor, jongens trekken toch meer naar de mama's toe!

Ik weet ook bijna zeker dat ik nog een jongen zal krijgen, ik kan me helemaal niets voorstellen bij een meisje, gek hé?
Voodat ik zwanger was hadden we al een meisjesnaam, toen ik eenmaal zwanger was heb ik die naam weer opzij gezet en even later hadden we samen een jongensnaam bedacht. Zo ging het ook bij mijn eerste zoon.

Ik zou dus echt heel raar opkijken als ze bij de volgende echo zouden zeggen, het wordt een dametje.....

groetjes mamajb

Anies, ook een zoontje! Wij ook! Ik vind het ook wel tof dat we nu weten wat het is, zodat we nu kunnen gaan kiezen wat we op onze geboortelijst willen zetten.

Allemaal geniet ervan en tot later!

Babeken

Terug
Bovenaan