en het wordt een........???

We hebben afgelopen weekend een 16 weken echo gehad... haha... deze werd gemaakt door dezelfde echoscopist die de 20 weken echo maakt alleen was deze voor de pret... voor ond dan tenminste want ik weet dat de echoscopist ook al met een professioneel oog meekeek naar eventuele afwijkingen... die zag hij gelukkig niet... hoefde me geen zorgen te maken voor de 20 weken echo zei hij.... ennnnnn.... ik ging er helemaal al van uit dat het weer een boy werd. We hebben er al 1 van bijna 3.... en toen zei hij; ik zie 2 streepjes...uhhhh... ja? Waar blijft het balzakje dan, dacht ik nog... maar die was er dus niet.... we krijgen dus een MEISJE!!!!!!!!! Mijn man is helemaal in de 7e hemel; ik moest heel heel eerlijk gezegd wel beetje wennen maar nu ben ik net zo blij en heb al natuurlijk al rose kleertjes gekocht...

ook mijn ouders vond het een fantastisch kadootje... eerst een knappe gozerd en nu een baby-meisje.... moest wel lachen want we waren net verhuisd en ik heb allebei de kamers lichtblauw geschilderd omdat ik ervan overtuigd was dat een eventuele 2e ook een jongen zou worden!!! haha... mijn ventje is zo blij dat hij binnenkort de rose kwast ter hand pakt!!!!

Verder alles goed dus behalve veel last van m'n darmen en regelmatig misselijk... we zijn vandaag 17 weken zwanger.... ik was ondertussen al wel een kilo of 4 aangekomen maar gelukkig weer 1 eraf....

Hoe gaat het bij jullie? hoe voelen jullie je? Kijk uit naar jullie verhalen!!!!!

Liefs
Sunny

Haha wat leuk Sunny :)

Wij gaan 9 september een pretecho om te kijken na onze kleine spruit en natuurlijk om te kijken word het roze of blauw ;)

Ben vandaag precies 20 weken , de tijd vliegt toch wel voorbij pff..
Al een flink rond buikje maar pas 3,5 kilo bijgekome :)

Gefeliciteerd Sunny.. wat leuk een meid!

Wij waren helemaal uitgegaan van een meid en toen hoorde we dat een jochie wordt. Ook helemaal leuk, maar moest er ook wel aan wennen als ze zoveel weken overtuigd was van een meid!

Volgende week dinsdag hebben wij 20 weken echo, vind het wel heel spannend! Moest gister ook naar de vk en heb toen toch even gevraagd of ze alvast een voorproefje wilde doen.. Volgens haar zag alles er prima uit en is het een flinke drukte maker, dus ze hoopt dat ze volgende week wat kunnen zien, want dan moet ie toch echt rustig blijven liggen hahaha!

Dan gaan we ook meteen een pret echo inplannen voor 24 weken. Ze vertelde dat je dan de mooiste echo kunt maken.

Succes iedereen met de 20-weken echo!!!

Wat leuk Sunny, een meisje! Helemaal leuk gewoon! Ook ik heb een zoon rondlopen, en ben heel erg benieuwd wat dit wondertje is! Ik heb ene heel sterkt voorgevoel dat het een meisje word maar zal zelf moeten wachten tot de bevalling! Mijn man wil het niet weten, en als ik het weet dan houd ik mijn mond toch niet denk k! :D
Ik ben nu 18 weken, maar weet nog steeds niet wanneer ik mijn 20 weken echo heb! Grumpf, zou het ook wel willen weten, ik denk dat de VK volgende week een afspraak maakt, dan moet ik namelijk weer op controle! Ben benieuwd!
Voel mezelf eindelijk weer een beetje mens! Mijn maag draait niet de hele dag door de rondte en ik hoef niet meer te spugen, ben in totaal 4 kilo afgevallen, dus ik kan er eventueel 4 extra aankomen haha! Maar dat is niet de bedoeling, bij mijn zoontje ben ik in totaal wel 30 kilo aangekomen. Bij hem woog ik nu in deze week al 10 kilo meer dan het startgewicht, en nu 4 kilo minder, dat geeft de burger moed! Haha!

Leuk Sunny! Is wel even wennen als jij er zo zeker van was dat een jongetje zou worden. Wel erg leuk. Ik ben er ook heilig van overtuigd dat we weer een jongen krijgen (ons zoontje is nu 1,5) Maar mijn man zweert ook bij een Meisje. We zullen het vrijdag wel zien....

leuk hoor een meisje.
zelf heb ik een voor gevoel dat wij een meisje krijgen.
hebben een dochter en een zoon.
ben de dagen al aan het aftellen.
nog 6 nachtjes dan hebben wij de 20 weken echo.
hopen dat de baby niet verlegen is :)
en dat we kunnen zien wat het wordt,
want we zijn mega nieuwschierig.
groetjes marielle

Ow Sunny wat leuk! Ik begrijp het helemaal dat als je er van overtuigd bent dat het een jongen is dat je even tijd nodig hebt om het te laten bezinken.

Dat had ik ook hoor, toen ik hoorde dat ze bijna zeker wist dat we weer een meid krijgen!
Maar nu ben ik druk bezig met het kamertje en ik vind het heerlijk!Heb er een heerlijk pipstudio behangetje tegenaan gegooid gister! Ben echt niet te stoppen. Als die kleurtjes , roze enz!
Ik denk dat ik me erbij neer moet leggen dat ik als 'meisjes mama' in de wieg ben gelegd!

Maar het is allebei geweldig een jongen en een meid! Het is weer een wondertje dat we mee mogen maken, weer zo´n klein frumeltje dat in je groeit! Echt geweldig!

Hopen dat de 20-weken echo goed is. Toch spannend!

Ow ik vroeg me af of er meer mama´s last hebben van aanhoudende misselijkheid en overgeven.
Ik ben nu al bijna 17 weken en hang nog geregeld boven de pot, ben het nu wel een beetje zat hoor! scheelt idd wel in de kilo´s ben tot nu toe 2,5 kilo aangekomen. Was bij de 1e ook al meer.

Liefs

MEISJE!!!

We hebben met 17 weken een pretecho laten maken nieuwsgierig als we zijn!! Echt leuk dat we het nu al weten. Ik was er echt van overtuigd dat er een klein jongetje in mn buikje groeide, maar niets bleek minder waar. Ik moest ook wel even aan het idee wennen.
Gewoon een meid! ik ben ook een meisje meisje, dus ik kan me helemaal uitleven met het rose en de strikjes hihi!

Nu de naam nog, want voor een jongen stond deze al vast, maar voor een meisje dus niet....oeioeioei

Over de kilo's heb ik helaas minder goed nieuws, al 13 kilo aangekomen. Ik kan er best wel over in zitten, hoe iedereen ook zegt van meid, het gaat er wel weer af.
NOG meer op mn eten letten dan maar.......

Groetjes allemaal en veel koopplezier!!

Terug
Bovenaan