We hebben afgelopen weekend een 16 weken echo gehad... haha... deze werd gemaakt door dezelfde echoscopist die de 20 weken echo maakt alleen was deze voor de pret... voor ond dan tenminste want ik weet dat de echoscopist ook al met een professioneel oog meekeek naar eventuele afwijkingen... die zag hij gelukkig niet... hoefde me geen zorgen te maken voor de 20 weken echo zei hij.... ennnnnn.... ik ging er helemaal al van uit dat het weer een boy werd. We hebben er al 1 van bijna 3.... en toen zei hij; ik zie 2 streepjes...uhhhh... ja? Waar blijft het balzakje dan, dacht ik nog... maar die was er dus niet.... we krijgen dus een MEISJE!!!!!!!!! Mijn man is helemaal in de 7e hemel; ik moest heel heel eerlijk gezegd wel beetje wennen maar nu ben ik net zo blij en heb al natuurlijk al rose kleertjes gekocht...
ook mijn ouders vond het een fantastisch kadootje... eerst een knappe gozerd en nu een baby-meisje.... moest wel lachen want we waren net verhuisd en ik heb allebei de kamers lichtblauw geschilderd omdat ik ervan overtuigd was dat een eventuele 2e ook een jongen zou worden!!! haha... mijn ventje is zo blij dat hij binnenkort de rose kwast ter hand pakt!!!!
Verder alles goed dus behalve veel last van m'n darmen en regelmatig misselijk... we zijn vandaag 17 weken zwanger.... ik was ondertussen al wel een kilo of 4 aangekomen maar gelukkig weer 1 eraf....
Hoe gaat het bij jullie? hoe voelen jullie je? Kijk uit naar jullie verhalen!!!!!
Liefs
Sunny
ook mijn ouders vond het een fantastisch kadootje... eerst een knappe gozerd en nu een baby-meisje.... moest wel lachen want we waren net verhuisd en ik heb allebei de kamers lichtblauw geschilderd omdat ik ervan overtuigd was dat een eventuele 2e ook een jongen zou worden!!! haha... mijn ventje is zo blij dat hij binnenkort de rose kwast ter hand pakt!!!!
Verder alles goed dus behalve veel last van m'n darmen en regelmatig misselijk... we zijn vandaag 17 weken zwanger.... ik was ondertussen al wel een kilo of 4 aangekomen maar gelukkig weer 1 eraf....
Hoe gaat het bij jullie? hoe voelen jullie je? Kijk uit naar jullie verhalen!!!!!
Liefs
Sunny