Het is toch niet te geloven...maar die van ons ligt ook in stuit. (net als bij Esme)
Alleen ik ben al 37 weken, dus mocht in principe thuis bevallen.
Dat word nu eventjes anders ben ik bang.
Maandag hebben we een extra echo gekregen ivm de groei van de kleine, de VK wilde dat graag omdat bij de 34 weken echo de kleine al erg groot was.
Ja en toen bleek de kleine in stuit te liggen (terwijl ie al weken goed gelegen had he en ik maandag al 36.5 wkn was)
Na overleg met de VK zijn we smiddags naar het ziekenhuis gegaan en daar heeft de gynaecoloog een echo gedaan: lag die eigenwijs gewoon weer goed (met hoofdje naar beneden). Wel vond ze dat ik erg veel vruchtwater had, dus er een kans was dat ie nog zou draaien.,
En ja hoor, gister bij controle VK lag ie dwars....
Maar omdat ik toen al 37 wkn was wilde zij geen risico nemen ivm eventueel breken vliezen.
Dus hoppa...weeeer naar het ziekenhuis.
En daar lag ie in stuit ipv dwars.
Nu moet ik morgen weer terug voor controle, maar ik voel dat het hoofdje bovenin ligt nu, wie weet draait ie toch nog.
Als ie in stuit blijft liggen willen ze maandag een draaipoging doen!
Ik vind het allemaal wel spannend nu, vooral omdat je hier niet op rekend als die spruit al weken goed ligt en eerst al wat ingedaald was.
Ik hoop niet dat het nog 5 weken gaat duren...deze mag wel eerder komen nu.
Ik wil wel als het draaien niet lukt voor een stuitbevalling gaan.
Heeft hier iemand ervaring mee?
Wat een eigenwijze baby's op het forum...dat word wat hahahaha
Elise mv Merel en ? (37.1 wkn)
Alleen ik ben al 37 weken, dus mocht in principe thuis bevallen.
Dat word nu eventjes anders ben ik bang.
Maandag hebben we een extra echo gekregen ivm de groei van de kleine, de VK wilde dat graag omdat bij de 34 weken echo de kleine al erg groot was.
Ja en toen bleek de kleine in stuit te liggen (terwijl ie al weken goed gelegen had he en ik maandag al 36.5 wkn was)
Na overleg met de VK zijn we smiddags naar het ziekenhuis gegaan en daar heeft de gynaecoloog een echo gedaan: lag die eigenwijs gewoon weer goed (met hoofdje naar beneden). Wel vond ze dat ik erg veel vruchtwater had, dus er een kans was dat ie nog zou draaien.,
En ja hoor, gister bij controle VK lag ie dwars....
Maar omdat ik toen al 37 wkn was wilde zij geen risico nemen ivm eventueel breken vliezen.
Dus hoppa...weeeer naar het ziekenhuis.
En daar lag ie in stuit ipv dwars.
Nu moet ik morgen weer terug voor controle, maar ik voel dat het hoofdje bovenin ligt nu, wie weet draait ie toch nog.
Als ie in stuit blijft liggen willen ze maandag een draaipoging doen!
Ik vind het allemaal wel spannend nu, vooral omdat je hier niet op rekend als die spruit al weken goed ligt en eerst al wat ingedaald was.
Ik hoop niet dat het nog 5 weken gaat duren...deze mag wel eerder komen nu.
Ik wil wel als het draaien niet lukt voor een stuitbevalling gaan.
Heeft hier iemand ervaring mee?
Wat een eigenwijze baby's op het forum...dat word wat hahahaha
Elise mv Merel en ? (37.1 wkn)