En? Hoe is het ermee?

Hallo,

Ik vroeg me af hoe het met iedereen is! Er moet nu toch wel weer wat gebeuren toch....ik ben morgen 39 weken maar ik heb het idee dat het nog wel even duurt! Ik heb namelijk helemaal geen kwaaltjes..........dus hoe zat ik het vorige week was hoe fit ik nu ben! Fijn weekend allemaal met dit lekkere weer!

xxxx

Hoi,

Gek is dat ik heb precies hetzelfde nu ben ik pas de laatste in de rij ik ben nu 36 weken en dus eind juni uitgerekend.
Maar begin deze week zag ik het ook echt niet zitten, en nu gaat het eigenlijk wel weer..... heel vreemd! Maar morgen kunnen we ook wel weer in een dip zitten natuurlijk.

Het mooie weer speelt vast ook een rol, daar wordt je nu eenmaal vrolijk van.

Ik zit nu op mijn werk, de allerlaatste dag en het gaat eigenlijk prima, ik denk zelfs dat ik het wel ga missen hahaha!!!! me collega`s zijn ook zo lief voor me..... vast omdat het de laatste dag is en ze eindelijk voor 16 weken van me af zijn hahaha!!!

Groetjes

Hoihoi,

Ik zit ook aan het einde van de rij...tot nu toe dan. Van de week zeiden we nog tegen mekaar...maximaal kan het nu nog 6 weken duren...wel spannend wanneer het zal gebeuren...
nu moeten we een datum plannen voor de keizersnede...die mag al over 2 weken. AAAAaaaaa
Dat is nou ook wel weer heel snel. Het is ook nooit goed he? hahaha

Woensdag zullen we het weten....

Groetjes Yvonne

Hoi hoi!
Waarschijnlijk zit het in de lucht .
Met mij gaat het ook wat beter. M'n zoontje is weer beter en slaapt weer door. Mijn hoestbuien zijn minder dus dat is ook prettiger. En ik voel me ook wat beter en ben lekker wat klusjes aan het doen in huis. Babykamertje is bijna klaar en begin me steeds rustiger te voelen. De kleine mag wel komen hoor, daar niet van, maar ach als ik me zo blijf voelen is het ook goed.

@ mier82: lekker verlof, geniet van je laatste weken zwangerschap!

@ sneldy: spannend wanneer de afspraak zal zijn dat de kleine mag komen, ik ben benieuwd. We horen het wel

Groetjes

Terug
Bovenaan