En HOE is het met Ilona en Jasmijn en de andere meiden die rond 4 okt de NOD hadden????

A

Anoniem

Guest
Ben benieuwd naar jullie!
Mijn verwachtingen waren hoog deze maand maar het mocht toch niet zo zijn.

Oh, en Ilona, mijn NOD is op jullie trouwdag!! Laat mij dat ook een beetje geluk meegeven! ( hihi ) 4 nov. was dat toch hè?

Hallo,

Ik was mijn NOD was 5 okt, ik dacht dat het nu echt zover was.

Had al twee weken last van harde borsten, stemmingswisselingen. Maar helaas, het mocht niet zo wezen.

Jammer voor jou, kunnen we samen door naar de volgende ronde.

Groetjes, Jullien

He hallo!!

Leuk dat je aan met gedacht hebt zeg en ja ik ga inderdaad trouwen op 4 november dus dat zou leuk zijn als je dan zwanger blijkt te zijn.

Ben een tijdje iets minder op de site geweest omdat ik het nogal druk had en helaas 5 oktober ongi ben geworden.
Het is allemaal een beetje raar gegaan deze maand dus snapte ik er even helemaal niets meer van. Een week voor ik ongi moest worden heb ik een bloeding gehad (heb ik normaal nooit). Toen ben ik een dag overtijd geweest maar toch ongi geworden alleen is het niet zo erg als ander en is het bloed veel feller rood als anders. En ik had ook niet echt buikpijn maar heel even toen het begon.

Dus ik dacht van misschien dan toch??? Testje gedaan maar die was negatief.

Mijn nieuw NOD is op 2 november dus ik hoop nu dubbel dat het raak is want ander ben ik ongi op mijn trouwdag.

Jullie ook veel succes en ik hoop dat mijn trouwdag voor iedereen een vruchtbare dag mag zijn!!

Zo dat is toch wel een keer lekker om alles van je af te schrijven, hoop niet dat het verhaal te saai geworden is??!!

Succes allemaal en op naar de volgende ronde dan maar!!!

Gr ILona 26           ronde 5           1e kindje       NOD 2 november

Hoi Ilona,
Vreselijk hè!! En vooral omdat je die bloeding tussendoor hebt gehad denk je al wat raar, zou het!!?? Misschien toch druk met je bruiloft, beetje stressy.
Hopelijk krijgen jullie het allermooiste bruidsgeschenk!! En ik ook.. haha

We horen het wel weer van elkaar!

Groetjes van Suus.

Hoi Ilona,
Vreselijk hè!! En vooral omdat je die bloeding tussendoor hebt gehad denk je al wat raar, zou het!!?? Misschien toch druk met je bruiloft, beetje stressy.
Hopelijk krijgen jullie het allermooiste bruidsgeschenk!! En ik ook.. haha

We horen het wel weer van elkaar!

Groetjes van Suus.

He Suus,

Bedankt voor je lieve woorden die kon ik wel gebruiken.
Veel succes deze ronde en laten we hopen op een klein wonder!!

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan