En, hoe staat het bij jullie met de ....??

Hoi dames,

moet het toch ff kwijt, want mijn lieve man komt voor mijn gevoel echt heel wat te kort.
Door de hormonen voel ik mij stapel verliefd en knuffelen ook geen probleem..
Maar seks is er op dit moment niet zoveel bij. Heb wel zin hoor, daar ligt het niet aan, maar vind het nu zo'n 'gedoe'. En ik voel me ook een enorme zeekoe, niet erg aantrekkelijk zeg maar...
Hoe zit het met jullie? Als je er liever niet over praat, dan is mij dat ook prima hoor!
Vind het alleen wel sneu voor hubbie, al klaagt hij niet...!
Bij mijn 1e zwangerschap had ik het veel minder trouwens...

Groetjes!

hai gabrielle,

ik snap precies wat je bedoelt! Ik heb nog geen gigantische buik maar er zit wel al 10 kg aan. Alles is "te" zwaar en zit in de weg en is onhandig, ga zo maar door...
Ook ik voel me dik, groot, onhandig, lomp tja...

MAAR manlief vindt me alleen maar sexier worden :| dus die loopt als een puppy achter mn kont aan!
We hebben haast elke dag nog seks...het is even zoeken naar een lekkere positie, ondersteuning van kussens gebruiken, op je zij liggen, noem maar op...even zoeken naar iets waarbij ik zelf niet al teveel hoef te bewegen...naast het feit dat het vermoeiend is, schommelt/schudt alles natuurlijk ook heen en weer. Verschrikkelijk vind ik dat geschud!

Plus als het straks misschien echt niet meer gaat, kan je elkaar wel gewoon verwennen zonder gelijk bovenop elkaar te springen natuurlijk...

succes!!

Hilal
27w3d

Dag Hilal,

bedankt voor jou reactie.
Tenminste toch nog antwoord...

We zijn inmiddels wat creatiever geworden en dat helpt idd wel.
Net wat je zegt, straks na de geboorte is sex al helemaal uit den boze en daarna moet je maar weer net de tijd vinden. Dus nu kan het nog haha!

Groetjes!

Hai

Ik heb totaal echt geen behoefte eraan, ik vind knuffelen heel fijn
maar voor mij even het liefst  geen polonaise aan me lijf.
Ben zo moe en futloos alweer!

Hij heeft er geen moeite mee en begrijpt me gevoelens.
maar als die hier is geef ik er zo nu en dan wel aan toe maar niks tegen zin in.

groetjes 4 kidz

hallo,

nou ik moet zeggen dat ik er op dit moment ook niet echt behoefte aan heb, voel me ook moe en futloos en als ik sávonds de kids op bed heb, ben ik blij dat ik rustig op de bank kan gaan zitten en om half 10,10 uur heb ik het echt wel gehad, meestal komt mijn vriend dan pas thuis..........moet zeggen dat het bij de 1e heel anders was, toen kon ik dr geen genoeg van krijgen en dat heeft tot het eind geduurd, bij de 2e was het precies als nu, ach ja, ons tijd komt wel weer en dat weet hubbie ook wel.......

groetjes susanne

Hier ook vrij weinig hoor. Niet dat ik geen zin heb maar ik ben gewoon doodmoe. Meestal ga ik ook eerder naar bed dus dan is het feest bij voorbaat al voorbij.
Misschien een tip: smiddags in het weekend??? Of een andere dag dat je allebei thuis bent. het hoeft natuurlijk niet perse savonds in bed als je moe bent :)

Gelukkig...er zijn meer ongezellige vrouwen die eerder naar bed gaan dan man-/vriendlief. Bij de tweede zwangerschap had ik er meer energie voor. Ach...het gaat om de kwaliteit en niet de kwantiteit, hè?
Tjonge Hilal...ieder dag. Ik zou bijna typen "knap hoor" hihi. Geniet ervan!
Groetjes

Hallo meiden,

Hier gaat dat eigenlijk best goed, maar geen 1 keer per dag hoor!! hahahaha.
Jeetje, dat deed ik alleen in de eerste maanden van mijn relatie.. Nee, nu is het beter als in mijn eerste zwangerschap. zo'n 2 keer per week. Maar soms ook even niet hoor, want dan is het de vermoeidheid die overheerst. Maar wij gaan wel iedere avond tegelijk naar bed!! Heerlijk..

Groetjes

Terug
Bovenaan