En, hoe staat het met het afvallen :)

He meiden,
Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat wat betreft het afvallen. Ik heb op het moment erg weinig tijd om achter de pc te zitten en hoop snel weer wat meer tijd op het forum te kunnen doorbrengen.
Hier nog steeds aan het gezonde voedsel, maar moet wel zeggen dat ik het nu best heel lastig vind de laatste week...Wel ben ik tot nu toe bijna 4 kilo kwijt, dus het werkt wel !!
Hoe gaat het met jullie ? Nog steeds aan het opletten of schiet het er bij in ?
Ik hoor het wel.
Liefs, Sophie

Ahum, deze week weer wat moeilijker. Ik ben al met al een kilo of anderhalf ´afgevallen´, maar het is lastig om vol te houden en om er nog meer van af te krijgen. ......
En bij de andere dames????

Ik probeer echt goed op te letten maar waar ik nog het meeste op moet letten is dat ik genoeg drink, dit schiet er vaak bij in omdat ik geen dorst heb en het vergeet maar ben er wel achter dat ik veel moet drinken wil ik iets afvallen.
Ik ben bijna 5 kilo kwijt.

Liefs Marina

Hoi hoi,

Ik heb er ook veel moeite mee. Ik was voor december al 7 kilo kwijt, in die maand weer een kilo erbij (ja al die heerlijke speculaas en kerstkransjes, hihi)
Toen we terug waren van wintersport was die kilo er zo af, maar daar blijf ik steken. Ik heb er moeite mee nu, zeker nu ze op mijn werk iedere week weer iets lekkers op woensdag maken.
(Pannenkoeken, broodjes knakworst) ben benieuwd wat we vandaag weer eten....
En dan vavond gebakje, want vandaag ik speciale dag wat we al jaren vieren met gebak. Oohhh het lukt me ff niet hoor!

Liefs Irene

Euh afvallen, wat is dat ook alweer???? hahaha..
Het wil hier ook niet lukken, voordat we naar Berlijn gingen had ik de smaak net weer te pakken. In Berlijn was het koud, dus veel warme chocolademelk. Die dagen is er overigens maar 1,5 kilo aangekomen, het afgelopen weekend was funest...... Nu moet ik zeggen dat ik altijd snel aankom en die kilo's er ook altijd snel weer af zijn. Echter maandag liep anders en heb ik normaal gegeten. Gisteren té veel gesnoept en vanmiddag met de kids op werk patat en frikandellen gegeten...........
Morgen poging nummer 4 deze week hahaha

Groetjes Danielle

Terug
Bovenaan