En hoe voelt iedereen zich ?

Het wordt idd wat rustiger hier.
Ik dacht even peilen hoe het iedereen gaat.

De meesten zullen nu de 20 weken echo gehad hebben, en ik hoop voor iedereen met een mooi resultaat.

De meesten zullen de kleine spruit ook voelen, lekker actief ook op de momenten dat je wil slapen ed en soms een hele dag niets......

En laten we dan vooral niet de hormonen vergeten en het voor mij dan continue piekeren...
De pijnlijke rug en bekken wat al aardig de dagelijkse dingen belemmert.......
En dan moet je nog 15-17 weken....

Ik ben erg blij dat ik zwanger mag zijn, maar die roze wolk en het genieten..ik ben het nog niet tegen gekomen.......

Hoe herkenbaar!! Ik denk dan ook wel eens, hoe kan het dat sommige vrouwen zwanger zijn nou echt leuk vinden??? Natuurlijk ben ik ook blij en vooral heel dankbaar hoor dat ik zwanger ben maar aiaiaiaiai.. Die rug en die bekken, en dan niet te vergeten de slapeloosheid! Vannacht zat ik om 04:00 uur alweer op de bank! Klaaaaaaaaaar wakker. Echt vervelend!

Hier nog 18 weken en ik kijk echt uit naar de bevalling. Laat maar komen die kleine! Lekker me eigen lijf weer terug zonder al die pijnlijke bewegingen.. Kijk er nu al naar uit!

Ja, die befaamde roze wolk ben ik ook nooit op terechtgekomen. Heel herkenbaar wat je schrijft...
De Bekkenpijn is gelukkig redelijk te handhaven, maar die harde buiken. Ik word er helemaal niet goed van. O wee, als er mensen zijn die zeggen dat harde buiken geen pijn doen!!! Ik kan ze wel schieten! (ja, ben dus ook wat prikkelbaarder dan anders, want normaal gesproken trek ik me totaal niets aan van wat anderen vinden. Maar goed, die harde buiken (vk vond het ook te vroeg voor veeeeeeeel harde buiken) hebben gezorgd dat ik inmiddels nog voor 75% werk, waarvan dan de helft van de tijd (minimaal) vanuit huis. Dat scheelt alweer wat.
Nog 17 weekjes te gaan en dan weet ik wat het geworden is! Ben toch wel heel nieuwsgierig eigenlijk.

Hoi hoi,

Ik voel me eigenlijk heel goed.
Heb weinig last van kwaaltjes en geniet inderdaad van de kleine die druk aan het trainen is in mijn buik.

Nog 6 weken werken en dan 4 weken vakantie en dan mag het verlof beginnen! Heerlijk vooruitzicht.

Alles is ook wel onder controle.
Nog maar een paar weekjes en dan mag het grote avontuur beginnen hihi.

Hoi,

Ik voel me afgezien van de bekken en rugpijn wel goed, maar goed die pijn was ik al gewend van voor mijn zwangerschap het is alleen nog vervelender nu.

Over slaaptekort kan ik niet spreken, slaap gemiddeld 10-12 uur per nacht. Dus wakker blijven is bij mij meer een probleem.

Nog 13 weekjes werken en dan net voor kerst lekker verlof.

Ik voel me prima. Heb wel wat kleine kwaaltjes maar ik mag echt niet klagen.
's avonds wat moe en dikke enkels van het vocht.
ik ben sneller buiten adem. Ik doe soms wat kortaf tegen mijn man (zegt hij)
af en toe wat hardere buik, wat na even rusten weer over gaat,
Maar verder heb ik totaal geen klachten
mijn bloeddruk is goed, ik heb geen rug of bekkenpijn, ik ben niet misselijk of draaierig, ik ben vrolijk,
kortom ik heb t naar m'n zin!

gr m

Hihi
Ik voel me nu ook een stuk beter dan in het begin.
Heb alleen last van isschias, dus af en toe moet mn man helpen want dan kan ik echt geen kant meer op. En idd sávonds dikke benen van het vocht.
Maar verder ben ik echt aan het genieten, dit zijn de tropen weken.
De kleine is goed druk (ondanks dat de placenta voor ligt), zelfs mn man kon gister met zn blote hand de kleine voelen schoppen. Erg leuk!!!

Groetjes Marianne

Ik voel me eigenlijk echt super! Heb in het begin van de zwangerschap wel echt gedacht als mensen zeiden, je moet er van genieten hoor!!! Maar na 4 maanden misselijk en overgeven..... dan heb je echt het idee, joh, genieten? Hoe bedoel je.

Nu voel ik me echt als herboren en heb geen last van allerlei kwaaltjes. Mn buik is ook nog niet zo groot dus dat hoef ik nu nog niet mee te slepen.

Ik geniet nu echt. Je voelt een mensje in je buik en je voelt je goed! Beter kan niet toch?

Liefs.

Terug
Bovenaan