A
Anoniem
Guest
Tsja, hier even aparte vraag. Natuurlijk heeft iedereen grote verhalen over hoe lekker het 5 gangen-diner was, hoe gezellig de kleintjes waren, hoe mislukt de kalkoen smaakte, hoe bot de familie reageerde op ...
Maar ik heb een ander iets.
Vroeger toen ik kind was had ik grote verwachtingen van kerst. We waren bezig met musicals, kerstkransjes in de boom. In de kerk kregen we altijd een boekje met een kerstverhaal erin met een grote king-size-sinaasappel. Het waren altijd prachtige dagen!
Maar naarmate ik ouder werd bleef de verwachting hetzelfde, maar de vervulling stelde me teleur. Aan het eind van de kerst dacht ik dan: "....was dit dan de kerst?"
Ik heb het nu niet meer zo, misschien heb ik de verwachting wat bijgesteld.
Ik vraag me af of jullie dit herkennen of niet..
Dus de vraag: Heeft deze kerst aan jullie verwachtingen voldaan? ...
Liefs Nelleke
Maar ik heb een ander iets.
Vroeger toen ik kind was had ik grote verwachtingen van kerst. We waren bezig met musicals, kerstkransjes in de boom. In de kerk kregen we altijd een boekje met een kerstverhaal erin met een grote king-size-sinaasappel. Het waren altijd prachtige dagen!
Maar naarmate ik ouder werd bleef de verwachting hetzelfde, maar de vervulling stelde me teleur. Aan het eind van de kerst dacht ik dan: "....was dit dan de kerst?"
Ik heb het nu niet meer zo, misschien heb ik de verwachting wat bijgesteld.
Ik vraag me af of jullie dit herkennen of niet..
Dus de vraag: Heeft deze kerst aan jullie verwachtingen voldaan? ...
Liefs Nelleke