en ik ben er niet boeh................

A

Anoniem

Guest
Ben nu op me werk en me vriend past op de kleine.
Belde ik net even om te vragen hoe het gaat bleek dat ze al een half uur een verschrikkelijke huilbui heeft en niet stil is te krijgen.
Ik ken daar inmiddels een paar trucjes voor die helpen maar ja me vriend kent die trucjes niet.
en ik moet nog tot tien uur werken.
Hier wordt ik dus heel verdrietig van.
Hoop echt dat ze na haar flesje van half zeven lekker gaat slapen.

Dat is inderdaad heel frustrerend. Helemaal als jij wel weet wat je moet doen. Nog even volhouden en dan lekker naar huis.

Aaaah herkenbaar!

Snap hoe je je voelt.. Mijn dochtertje is er 1 met gebruiksaanwijzing en mijn vriend is ook vaak weg, ik ben meestal degene die haar stil krijgt of in slaap...

Had ik een keer iets leuks op mijn werk, helemaal geregeld dat mijn vriend de kleine ging halen etc, belt hij op (was met kerstborrel) en ik sta net in de rij bij t buffet. Ik hoor die kleine Gillen op de achtergron en hij vraagt sjaggie: waar is haar slaapzak? ze moet naar Bed.. !
Nou de toen was de lol er voor mij ook af... ik zag t al helemaal voor me, een gillende baby en een sjaggie vriend die haar dan maar even laat gillen. (was al vaker gebeurd)

Kom ik thuis (vroeg gegaan) bleek er niets aan de hand, had hij haar in bed gelegd en was ze meteen in slaap gevallen () heb ik me voor niets druk gemaakt. Ik heb m wel verteld dat ie voortaan niet meer voor zo pietluttigs moest bellen....

Komt vast allemaal goed! Sterkte met de laatste 2 uurtjes!

Gr Evelien

Hier hetzelfde. Als mijn man oppast gaat het ook een stuk minder makkelijk dan wanneer ik het doe.

Hij laat haar bijvoorbeeld veel te lang op, tot ze oververmoeid is en zie haar dan maar eens in slaap te krijgen. In het weekend is hij de laatste tijd wel meer met haar bezig. Ik was zo langzamerhand aan het eind van mijn Latijn en heb nu gezegd dat ik toch af en toe even een uurtje voor mezelf wil. Hij is het daar gelukkig mee eens en wil zelfs dat ik af en toe weg ga of even lekker in bad ga.

Het gaat hem steeds beter af en Lotte vind het nu ook prima als hij haar in bed legt. Hij is alleen nog makkelijk 'over te halen'. Zodra ze gaat huilen pakt hij haar weer op en daar moet hij nog aan wennen. Ze zit nu in een fase dat ze ons uit gaat proberen. (bijna 9 maanden oud) Die weet van 'als ik ga huilen, mag ik vaak uit bed'. Daar moet hij nog even aan wennen, maar dat komt ook wel weer goed.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan