En ik heb de bale van die misselijkheid

A

Anoniem

Guest
Ben sinds vorige week aan de Diane-pil en het nu de bale omdat ik daar dus misselijk van wordt. Ik ben NU misselijk en wil dat het NU overgaat! De laatste 2 a 3 dagen werd ik in de middag misselijk en heb de pil vandaag 's middags genomen en ben dan dus NU misselijk!
Heb ik dus ook bij de microgyn en nog iets met een r.
Ga morgen maar eens de huisarts bellen welke opties er nu nog zijn!!!!!

Moest ik even kwijt! Ik zei tegen mijn man... je moet nu de laptop meenemen, want ik moet nog even wat kwijt op t forum. Dus zo zit ik achter de laptop en mijn man zit in een boekje te lezen.
Als ik misselijkheid voel, dan doe ik nl. ook een beetje misselijk. Dus we moeten maar gaan slapen! (Hij leest in een boekje over vrouwenproblemen.)

Wahahahaha, heb jij hem dat boekje over die vrouwenproblemen gegeven? Goeie zet! Alvast een tip voor vaderdag...

Maarre, wel rot dat je zo misselijk wordt van de pil! Ggggrrrrrr. 't Is ook niet dat je zomaar even kan beslissen om ermee te stoppen. Bel inderdaad morgen de dokter weer even! Wie weet een totaal andere combinatie-pil (qua hormoonsamenstelling)?

Sterkte ermee (als je dit nog leest vanavond weet je in ieder geval dat er nu iemand is die even lekker medelijden met je heeft!)!

Jacoline.

Oei, das klote..............(sorry).
Misschien kun je de nuvaring eens proberen?? Is een ringetje wat je vaginaal inbrengt, als een tampon, en die blijft daar 3 weken zitten om hormonen af te geven, en dan moet hij er een week uit. Net als bij de pil dus een stopweek.
Met wel een gigantisch voordeel, de hormonen worden zeer plaatselijk afgegeven, je baarmoeder..................dus misschien ben je daar iets minder misselijk van?

Sterkte er mee, en geef die titel van dat boekje eens door? Dan laat ik hem mijn mannetje ook lezen.............

Rimke

OOh ik ken het en heeeel goed. Wat wel eens wilt helpen tegen de misselijkheid is domperidon, kun je kopen bij etos of apotheek.

Suc6 ermee, misselijk zijn is zooooooooooo erg!Bah, ik weet het precies!

Hallo!

Dank je wel voor alle lieve reacties! Dat doet n mens goed he? Ik voel me echt zooooo zielig als ik misselijk ben! Nu is dat dus weer over!

Nou, de huisarts belde net. Ik mag dus weer gaan stoppen met deze pil en dan wachten tot ik ongesteld word. Ze besteld de nuva-ring, dus die ga ik dan proberen. (Zat trouwens wel een hoge eigen bijdrage op vond ik, 20 euro voor 3 maanden)

Volgens de huisarts zijn er niet zoveel mensen die misselijkheid als bijwerking krijgen van de pil, maar ben ik dus een van de ongelukkigen. En het kan wel over gaan als je ze langer gaat slikken, maar ik heb echt het idee dat ik dan zo kan kotsen, dus vond ik dat geen optie. (Want wie kan mij vertellen hoelang dat duurt? is nl. zo persoonlijk als maar kan.)

En mijn man ging dus in het boek over bloedgroependieet lezen over bloedgroep en vrouwen... Ik heb dus bloedgroep O en dan helpt een eiwitrijkdieet en veel lichaamsbeweging en oestroegeenbehandeling(dat helpt bij mij dus tegen pnd).

Maar leuke boeken over mannen-vrouwen zijn er wel zoals 'Waarom mannen niet kunnen luisteren en vrouwen niet kunnen kaartlezen. En een goed boekje vind ik ook 'De vijf talen van de liefde'. En dan heb je ook nog de boeken van Mars en Venus.
(Maar eerlijk gezegd, geloof ik dat wij vrouwen liever dit soort boeken lezen. Al moet ik zeggen dat ik clienten een keer het boekje de 5 talen van de liefde heb laten lezen. De vrouw vond het erg interessant en dan man vond dat zijn vrouw het maar tegen hem moest vertellen. Maar uiteindelijk ging hij het ook lezen!)

Nou, ik ga weer even wat doen!

Terug
Bovenaan