....en ik mag ook weer :) :) !!

Lieve meiden,

Ik ben zoooooo blij!!! De test gaf gisterochtend 2 streepjes aan!!!!

Op aanraden van een vriendin 2 weken geleden begonnen met Etos Zwangert Worden pillen, maar dat was eigenlijk al niet meer nodig :)!!

Vorige maand had ik al een vermoeden, maar de test zei dat het niet zo was... Gister nog een test gedaan (aangezien ik al ruim een week geleden ongesteld had moeten worden), en het gaf nu wel aan dat het raak is!!

Met Julia kwamen we pas met 12 weken voor het eerst bij de VK, dus nu maar snel een afspraak maken, je weet maar nooit hoe lang het al is !!

Verder nog ff stilhouden, maar wou het jullie in elk geval wel laten weten.

Liefs Marit

Dank je wel!! Voel me prima, eigenlijk alsof er niks aan de hand is :)! Daarom is het ook zo onwerkelijk...

Moet wel zeggen dat ik alles bijelkaar slaap, en erg vaak naar de wc moet om te plassen....

Liefs

Ik wacht even af, met speculeren wanneer de baby komt... Met Julia kwamen we eind febr. bij de VK, en toen bleek ik al 12 weken te zijn... Nu gaf de VK aan dat ik waarschijnlijk 6 weken ben, maar ik denk zelf een maandje langer.

26 juni weten we meer ;)!

Van harte gefeliciteerd! Super! Spannend dat je nog niet weet hoe ver je bent... Nog drie weekjes en dan weet je meer!

Liefs Elin

Terug
Bovenaan