En J weet je al iets

A

Anoniem

Guest
Hoi J

ik las dat de 10 je NOD was en dat je sowieso een test ging doen.
Nou het is nu laat, dus ik denk dat je dit morgen leest.

BEN BENIEUWD???????ik duim in ieder geval voor je.

Laat je ons iets weten.

Groetjes Doortje

Ha Doortje,

Wat lief van je zeg! Ik ben samen met mijn partner opgestaan om inderdaad net te testen... En er kwam negatief uit! Maar ik ben ook nog niet ongi (vind je het gek, het is nog geen 8uur 's ochtends! hihi)
De vorige keer dat ik ongi werd was mijn eerste reactie (SH~@!) maar nu had ik net getest heb heb ik dat gevoel niet... Dat is wel fijn. Nu nog even wachten tot ik ongi wordt. En beginnen we aan een nieuwe ronde.  

Liefs J

Goedemorgen J

Wat jammer voor jullie. Stom maar ik heb liggen woelen vanacht over jullie. Ik ben zelf nog niet met de pil gestopt, maar vond het zo spannend voor jullie.

De hoeveelste ronde ga je nu in?

Nou in ieder geval suc6!!!!

Laat je weer weten wanneer je nieuwe NOD is.

Groetjes Doortje

Ha Doortje,

Wat ben je er snel bij zeg! Jij bent hier ook veel te vinden, je lijkt mij wel... hihi
Wat grappig dat je aan ons dacht vannacht! We gaan als ik ongi ben geworden ronde 3 pas in. Dus we zijn nog maar net begonnen...
Jullie zijn nog niet gestopt met de pil, hebben jullie wel al veel over het onderwerp kiddie gesproken? en hebben jullie mosschien al plannen??
Ik hoor het wel, ben benieuwd!
Groetjes J

Ha Doortje,
Ik had jou berichtje al gelezen, maar ben niet zo goed in het onthouden van namen...
Ik duim voor je voor 25 maart!!! Het komt vast helemaal goed met je.
Groetjes en tot snel,
Ik moet echt weg nu... werken, hihi
Groetjes J Duim duim duim!!!

Terug
Bovenaan