en ja hoor... alles zwelt weer op

Haai dames...

Met die hitte zwelt alles weer op... pfff, voel het gewoon al 's morgens in mijn voeten hoe warm het word!

Voordeel: lekker weinig doen..... daardoor beweegt mijn mini echt superveel...

Lekker genieten dus van het minimensje in de buik :D

liefs

Mijn voeten zijn ook wat opgezet de laatste weken :) Gelukkig niet zodanig dat ik er echt last van heb, maar ben dan ook nog maar 27 weken zwanger en moet nog de hele zomer werken..

Goed van je dat je niet zoveel doet, lekker genieten van dat getrappel in je buik!

groetjes Linda

Vanmorgen viel het gelukkig even mee qua vocht in mijn voeten, toen heb ik idd maar het halve huis gelijk ff gepoetst... MOrgen vroeg de andere helft :D

Enjoy the weather!!

liefs

Van de week zijn door de warmte mijn voeten helemaal opgezwollen waardoor beide voeten onder de blaren zaten. Daarna alleen nog maar slippers gedragen en dat gaat prima.

Voortaan als ik ergens naar toe ga en het is warm, neem ik voor de zekerheid dus mijn slippers mee :)

Sjah, had van het weekend dus zo'n vohtaanval in mijn voetjes (arme voeten) dat ik zelfs van de slippers blaren had gekregen :(

Maja.... nog ff en dan lekker met de voetjes hoog.

Als dit het enige is, vind ik het prima :D

liefs

ik heb er helaas ook al heel lang last van....
maar ik ben van de week (zondag) wezen zwemmen (een half uurtje maar) en mn enkels waren DUN!!!, ik wist niet wat ik zag.........

Terug
Bovenaan