En ja hoor, het is wéér even spannend!!

A

Anoniem

Guest
Hello Ladies!!!

Morgen heb ik mijn NOD!! Wie van jullie nog meer?? En zitten jullie ook stiekem nagels te bijten, best spannend weer hoor. Maar oké, we houden elkaar op de hoogte hé!
En........... we duimen!!

Groetjes van Jeany

Ik niet, ben nog aan het vechten tegen de rd. Maar ik duim voor je!
groetjes Rannie

Hey !
Ik had vandaag mijn NOD en ben ongi geworden.
Zal heeeeeel hard voor jou duimen dat de duivels weg blijven.
Succes hoor.
Groeten van Miena.

Hey Miena!
Is dat effe jammer zeg, in welke ronde zit jij?
Ik zit in ronde 2, voor schrik niet, nr. 4! Het begint hiet echt spannend te worden hoor, we hebben n.l. hier allemaal een diarree-virus gehad en nu als laatste heb ik het, maar ik ben ook met golven vreselijk misselijk, en dat hebben de andere niet gehad!! We wachten het maar lekker af!!
En jij, op naar de volgende ronde, ik duim voor je.

Liefs Jeany

ik moet nog even wachten tot 26 sept. Jeanny voor een 4e? we hebben hier ook een mama van 3 mama van 5 en mama van 7 rondtypen. Dus wij kijken nergens vreemd van op meer. Ik kan me voorstellen dat nummer 4 net zo gewenst is als nummer 1

Groetjes
talke

Hey Talke,

Zeker weten is nr. 4 echt weer welkom!! Alleen ben je wat relaxter denk ik, ik sta niet meer helemaal op m'n kop als ik weer ongi wordt, dan denk je wat makkelijker volgende keer beter!! Maar daarom wil ik het wel megagraag hoor! We hebben trouwens 3 meiden, dus gaan we voor een Zoon, is leuk voor pappie, maar nog een meisje is niet minder welkom, kortom we zien wel!! Maar het neemt niet weg, dat ik toch erg benieuwd ben of ik morgen ongi wordt!

Duim je?
Liefs Jeany

Hey !
Nr.4, tjonge.....kan me voortellen dat het evengoed elke keer weer net zo spannend is of je wel of niet zwanger bent. Of het nou je eerste kindje is of je 4e. Als je besloten hebt ervoor te gaan dan wil je toch gelijk zwanger zijn?  Wij gaan nu naar ronde 6 voor een 2e kindje. Merk nu weer hoe spannend en ook frustererend het elke maand weer is.
En als je dan eenmaal zwanger bent, dan ben je al die maanden dat het niet gelukt is gauw vergeten.
Liefs van Miena.

Kom op hé Miena!!!
Als het niet gelukt is gaan we weer vrolijk verder, maar 4 weken duren wel VRESELIJK lang hé!!

Terug
Bovenaan