En ja hoor... Het is zover...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

ik mocht het een paar dagen geleden nog wel schrijven... Dylano kan (nog) niet zitten.
Het lijkt net of hij me aanvoelt, want vandaag lag hij op de grond, en ineens zat hij rechtop!
Ramon zei: Debbbb, kijk!! Dylano zit!! En wat een trots gezichtje had hij zeg. Hij zat ons echt zo aan te kijken van: kijk eens papa en mama wat ik alleen heb gedaan!!
Zijn supertrots op hem, want het heeft hem zoveel moeite gekost, en hij raaktte iedere x zo gefrustreerd dat het echt zielig aant worden was. Maar oefening baart kunst, en dat blijkt weer wel.

Ooohhh, wat zijn we trots!!

Wou dit moment toch ff met jullie delen hoor!!

Liefs Debby, mv Dylano 02-05-07 & zwanger van spruit nr. 2 7w 6d

Ha Debby,

Nou je mag trots zijn op Dylano hoor!
Zo zie je maar alles op zn tijd, ineens kunnen ze weer iets nieuws, geweldig toch

geniet ervan
ps voel je je een beetje goed of ben je erg misselijk?

groetjes
Achnita, mv Mike (08-11-04) en Brian   (25-07-07)

Hoi Debby,

zo zie je maar weer hoe snel iets kan veranderen. Ik kan er niet op wachten tot Maaike ook wat meer kan. Ze wil inmiddels niet meer in de box (tenminste als ik er ben) en volgens mij raakt ze ook wat gefrusteerd omdat ze meer wil dan ze kan. Ik hoop dat we volgende week op de camping (als ze veel andere kindjes ziet) misschien wat vooruitgang zien. Volgens mij probeerd ze al wel om te gaan zitten maar dat lukt nog niet.
Heel fijn dat Dylano nu wat meer kan en op naar zijn eerste verjaardag zou ik zeggen.

Groetjes
Inge

He Debby

superrrrrr, zo zie je inderdaad maar weer ieder kind doet het op zijn eigen tempo!!!!
Maar wat kan je dan trots zijn op je kleintje he!!

Zo  STOND Maud maandagavond vol trots in de box, ohhhh wat was ik trots op haar zeg. Deze emokip heeft de tranen dan in de ogen staan .

Geniet er lekker van.
Hoe is het verder met je?? Voel je je goed??
Ben je je al aan het voorbereiden op de verjaardag van Dylano? spannend allemaal he!!!

X Naomi X  

Hoi meiden,

ja, we  zijn echt supertrots!! En het kan idd erg snel gaan!!
Eergister probeerde hij zichzelf op te trekken aan de spijjlen van de box, maar dat luktte hem nog niet...
Hij moet nu nog ff doorkrijgen hoe hij het prs deed, gaan zitten. Maar hij is op het moment flink aant oefenen
We hebben zin in zn verjaardag joh!! We vieren het zondag 4mei. Dan kan eigenlijk iedereen erbij zijn... Erg leuk voor Dylano ook.  We gaan morgen ff een taart bestellen voor de visite, en voor hem kopen we gwn een diepvriestaartje waar hij in mag slaan... Zal wel een bende worden, haha

Ik voel mezelf wel goed... Met vlagen misselijk, maar dat hoort er nou eenmaal bij.
Gisteren steken in mn zij, en in mn rug. Dus tuurlijk gelijk naar de VK gebeld  en die vroeg of ik meer gedaan had als anders. En dat was ook wel zo. Dus ff gaan liggen dan ofzo zei ze...
En Ramon zei gister dat ik al een soort van buikje begin te krijgen  Nou, laat maar komen hoor!! Dylano droeg in de rondte, en ik zou zooo graag een "vooruitstaande" buik willen hebben  dat ik er stiekem wel op hoop dat het met deze zwangerschap wel zo is.

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan