En Jawel ...

A

Anoniem

Guest
........ precies volgens schema zijn ze weer gearriveerd.  Een heel leger rode duivels. Dus ook ronde 12 was helaas niet succesvol. Ik ben niet eens verdrietig en/of verbaasd. Na zoveel rondes kan ik me eigenlijk niet eens meer voorstellen dat het uberhaupt een keer raak zal zijn. Ik blijf het echter zo raar en onbegrijpelijk vinden dat we met zo'n regelmatige cyclus, een waargenomen eisprong (zowel via tempen, ovulatietesten als cervixslijmanalyse ) en zo gericht klussen, toch elke keer mis schieten.... Hopelijk gaat de gyn ons volgende week een stapje verder helpen?!!!

Ik ga in ieder geval definitief over naar het andere forum (als zwanger worden langer duurt) want ik herken mezelf niet echt meer in de vragen en topics van de andere meiden hier. En er  worden er zoveel zwanger na ronde 1, 2 of 3. Hoewel het ze van harte gegund is, -echt waar!-, vind ik het elke keer weer moeilijk om te lezen. Meiden, Bedankt voor de steun en de lieve berichtjes en ik kom hier nog af en toe meelezen hoor!

P.s. Leah, Linnepinnie, Deez, Tam80, Janu79 en alle andere meiden die al wat langer bezig zijn en hier nog rondhangen: Ik hoop dat jullie snel ZWANGER zijn. Alle liefs, cee

hoi hoi

wat vervelend nou weer...

maar ik leest dat je naar de gyn moet??
en je bent wel gewoon regelmatig ongi en je hebt een eisprong???
ik ben ook bij de HA geweest,en het zaad van mijn vriend is goed!!!
maar omdat mijn ongi optijd is en het tempr. er goed uit ziet moeten wij het nog ff 4/5 maand aanzien!!!

maar ik snap dat je nu naar het andere forum gaat...ben er ook zo af en toe aan het neuzen!!!

ik hoop voor je dat het gouw een keer raak mag wezen,want zo als jij je verhaal verteld,herken ik mij er helmaal in!!!

ik heb de 26/27e juni mijn NOD...

xxxtam80 (ronde 12 )

Hé Cee!!!

Niet de moed opgeven hoor! Ik weet dat je het nu even niet ziet zitten, maar heus, het gaat een keer gebeuren dat ook jij hier juichend kunt melden dat je zwanger bent! Vast en zeker!
Ik kan me voorstellen dat je liever naar het andere forum overgaat, omdat het soms moeilijk is te lezen dat wéér iemand (vrij) snel zwanger is. Ik begrijp dat wel. Da's toch logisch dat dat niet makkelijk is - je wilt zó graag!
Ik wens je heel veel succes, ook bij de gyn volgende week, en ik hoop gauw je berichtje te zien dat het gelukt is.
Kop op hè meid!!!! Ik blíjf voor je duimen, ook als je bij het andere forum zit!

Heel veel liefs en een dikke knuffel van Tess

Hoi,

We blijven gewoon voor je duimen hoor!!!
Ik kan me je gevoel wel voor stellen. Ook ik (en waarschijnlijk velen hier) ben elke maand erg teleurgesteld als het niet gelukt is. Mensen kunnen wel zeggen dat je er niet zo mee bezig moet zijn maar die knop heb ik ook nog niet gevonden.......
Ik weet niet of je nog op vakantie gaat binnenkort, maar een beetje ontspanning is vaak ook erg goed!

Hou nog een tijdje vol en dan zul je zien dat het voor jou ook goed komt.
Succes de komende tijd.
Liefs Kaly

Wat balen zeg.
Ik herken je gevoel van  niet-verbazing en de vraag of het überhaupt nig wel een keer wil lukken. Maar echt, het kan nog steeds. Er is zo ook een ronde 13 en die heeft mij deze maand geluk gebracht, hopelijk voor jou straks ook!
Sterkte in ieder geval.
groetjes vis78

Hoi lieve Cee,
Wat k*t zeg dat ze er weer zijn en wat raar he dat je het soms niet veel doet, je gewoon niet kunt geloven dat het ooit nog eens raak zou kunnen zijn. Je er al vanuit gaat dat het niks is. Je doet er zo veel voor en toch is het niet raak, dat kan er bij mij ook moeilijk in.
Wens je veel succes en sterkte en lees ook af en toe mee op het andere forum, maar daar herken ik vaak nog niet veel.....

Hee lieve Cee,

Wat een klote situatie steeds weer he?!
Ik begrijp zo goed hoe je je voelt...
Ook ik snap het niet....een duidelijke eisprong gemeten, altijd gericht en op goede momenten klussen...zaad van mijn man is goed....we zijn gezond...en toch nog niks na 19 rondes...
Ik snap helemaal niets meer van.
Ik ben nu al een tijdje bezig alle dingen die me eraan doen herinneren zoals
temp. meten, actief zijn op het forum...even helemaal niet meer te doen...
Ik zie het wel....het is niet anders dan dat we het maar moeten accepteren...
Een van mijn volgende cyclussen zal ik alles laten monitoren in het ziekenhuis en beginnen dus de eerste echte verdere stappen de molen in...

Lieve Cee ik denk aan je en ik wens je ontzettend veel sterkte en hoop voor jou dat je meer zal herkennen bij het andere forum...en dat je daar wat aan hebt!

Ik zal voor je, voor ons...  blijven duimen!!!
Dat we maar heel snel eens geluk mogen hebben!!!

Dikke knuffel Linnepinnie

Terug
Bovenaan