En Jawel ...

A

Anoniem

Guest
........ precies volgens schema zijn ze weer gearriveerd.  Een heel leger rode duivels. Dus ook ronde 12 was helaas niet succesvol. Ik ben niet eens verdrietig en/of verbaasd. Na zoveel rondes kan ik me eigenlijk niet eens meer voorstellen dat het uberhaupt een keer raak zal zijn. Ik blijf het echter zo raar en onbegrijpelijk vinden dat we met zo'n regelmatige cyclus, een waargenomen eisprong (zowel via tempen, ovulatietesten als cervixslijmanalyse ) en zo gericht klussen, toch elke keer mis schieten.... Hopelijk gaat de gyn ons volgende week een stapje verder helpen?!!! En Kkimmm, de acupunctuur heeft tot dusverre nog niet echt geholpen. Maar wat niet is, kan nog komen he?!

Alle meiden op de wachtbank: succes met wachten en hopelijk komt 1 (of meerdere) van jullie binnenkort wel met goed nieuws!!!

Suusje: heb je al je tweede IUI gehad?
Janu: ook succes bij de gyn

Liefs, cee

He Cee wat rot toch weer voor je!

Ik hoop idd dat de gyn ons kan helpen, succes woensdag!

Liefs Janu

He vervelend. Ik dacht even dat de titel iets anders inhield. Ik kan je gevoel zo goed begrijpen. Het wordt zo langzaam aan 'normaal' he? Dat je weer ongesteld wordt. Gedoe allemaal. En idd alle omstandigheden zijn positief;eisprong, klussen etc, en toch niet zwanger! Flink balen!

Hopelijk worden er de 28e wat onderzoeken afgesproken, dan gebeurt er ten minste wat. Verwacht je de 28e nog uitslagen van eerdere onderzoeken?

Sterkte en we houden elkaar op de hoogte.

XXX Yvet

Hai Ceetje,

Ah nee he! Laat die rotduivels toch eens wegblijven... pffff..... vervelend voor je joh!
Ik las net op het andere forum al dat je overstapt op dit forum, kan het me goed voorstellen. Heel erg leuk dat iemand snel zwanger raakt maar oh zo confronterend. We willen het ook zo graag! Nou, nu maar weer uitkijken naar de 28e... wordt er in ieder geval aktie ondernomen. Ik hoop het zo allemaal voor je....

Zelf zat ik er helemaal naast met mijn eisprong gevoel. De hele tijd een vaag streepje dan weer niets. Net toen ik begon te denken dat ik mijn ei had gemist begon de test weer vaag te worden. Vandaag een hele vette streep. Dus morgen IUI 2. Om 11.00 uur is het zover, ben heel erg benieuwd. Voor een IUI moet je 2 tot 4 dagen onthouding hebben en nu zijn we net gisterenavond "ondeugend" geweest. Dus helaas, morgen moet ik op het briefje invullen dat het 1 dag geleden is... hi hi. Nu maar hopen dat het net zoveel miljoenen zijn als de vorige keer, dan is het niet zo erg dat we er een paar missen.

Nou, laat je mannetje maar lief voor je zijn en dan lekker aftellen naar volgende week!

Liefs Suusje

Terug
Bovenaan