En Kat???

A

Anoniem

Guest
Hoi Kat,

Hoe is het met je? Weet je al iets? Ben wel heel erg benieuwd.
Hoe is het met je zoontje? Ik hoop goed.

Ik heb al een paar dagen een steek links onderin mijn buik. Ben benieuwd. Vorige x dat ik zwanger was voelde ik ook iedere keer een soort steekjes maar dan wisselde het van links naar rechts. We wachten maar gewoon af. Meer kun je toch niet doen.

Veel liefs,
Cor

Hoi Cor,

Ik ben nog steeds niet ongi, maar heb wel de klachten. Kon me natuurlijk niet meer bedwingen vanmorgen, en heb getest. Negatief. Maar dat had ik al wel een beetje verwacht. Nu maar weer wachten op die ongi.
Zoonlief doet het goed. Maar dat ziekenhuis heeft veel indruk gemaakt. Hij drinkt erg slecht. Het eten gaat weer wat beter. En hij is ook nog erg moe. Maar dat is makkelijk op te lossen. Binnenkort nog een serie testen, en dan over 3 weken alle uitslagen. Tot nu toe heeft het weinig opgeleverd. Een virusje in combinatie met koorts, weinig slaap en de lichtjes van de tunnel zouden het veroorzaakt hebben. Op de scan was een kleine afwijking te zien. Maar die was binnen de grenzen. De medicijnen waren de goede dosis (vlgs het bloedonderzoek). Nu nog een filmpje van zijn hersenaktiviteit (eeg) en een MRI scan. En meer kunnen ze niet bekijken. Met een beetje geluk gebeurd het niet meer. Maar we zullen volgens een strak leefschema moeten leven. Op tijd zijn rust, en op tijd zijn medicijnen. Extra opletten bij ziekte en verkoudheid. Maar dat deden we al. En we hadden speciaal gevraagd of we wel mochten vliegen, en dat was geen probleem. Helaas toch wel.
We gaan er volgende week een paar dagen tussenuit. Gewoon in Nederland. Dan hoeft hij niet uit zijn ritme, en zijn we dicht bij huis en ziekenhuis. Meerdere artsen vonden dit wel een goed idee. Je moet gewoon weer vertrouwen krijgen, zeggen ze.
Dus we gaan nog even een paar dagen genieten. Lekker zwemmen en uit eten! Niets moet, en lekker even uitrusten. Want wij (man en ik) zijn ook een beetje uitgeput van dat gedoe de laatste maanden.
Zo, ik ben weer uitgeklaagt! Bij jou ook alles goed? Ik ben heel benieuwd of die steekjes idd wat betekenen! Ik ga in ieder geval voor je duimen. Wanneer is je NOD?

Groetjes, Kat

Hoi hoi,

Heerlijk even lekker weg. Wij ( mijn vriend en ik) eind april- mei heerlijk 5 dagen naar een grote stad geweest. Even lekker bijgekomen. Was toen alleen wel ongi, maar zijn daar heerlijk uitgerust!
Ik heb vermoedelijk mijn NOD rond 24 mei. Ik heb eigenlijk geen idee.Voor de MK was ik vrij regelmatig ongi, 27- 28 dagen. Na de Mk duurde het 5 weken voordat ik ongi werd, maar ga er nu vanuit dat mijn cyclus weer rond de 27 dagen zit.
Heb volgens mij mijn eisprong gevoeld van de week. Wachten het rustig af. had verwacht dat het mij niet zo bezig zou houden na de mk. Nu weten we in ieder geval dat we vruchtbaar zijn. ' We zien het allemaal wel ' was mijn instelling maar het houd mij toch bezig. Misschien komt het ook omdat ik ruim 2 weken vakantie heb (werk in het onderwijs) dan heb ik natuurlijk alle tijd om er over na te denken...

Dus je had toch getest?! Jammer dat ie negatief was. Laat je ongi dan maar snel komen  dan heb je dat ook weer gehad.
Nou meid,  laat het nog wel even weten voordat je lekker een paar dagen uit gaat rusten!

Veel liefs,
Cor  

Terug
Bovenaan