En maar afwachten.....

Hallo,
ik heb in april een miskraam gehad. Ik heb een moeilijke tijd doorgebracht en getwijfeld of we nou wel weer meteen zwanger wilde worden. Ik heb besloten om er weer voor te gaan. Maar nu met bijna tien weken zwanger te zijn weet ik echt niet hoe ik die laatste weken moet doorkomen om   eindelijk te kunnen genieten. Kan ook niet wachten tot de echo 6 oktober. Wie herkend dit?
gr. Shelby

Hoi Shelby,

Dat herken ik wel hoor. Heb zelf begin mei een curettage gehad en ben nu weer 9 weken zwanger. Die eerste 2 weken was ik heel angstig en daarna werd het minder. Afgelopen donderdag hebben we een echo gehad en nu ben ik beetje gerustgesteld.
Kan je niet vragen of je eerder terecht kan voor een echo. Je kunt toch uitleggen waarom je dat graag wilt? Gewoon proberen want die onzekerheid en angst kost zoveel energie.

Sterkte!

Groetjes Landi

Hoi Landi,
Eigenlijk heb je nog gelijk ook met erachter aan gaan voor een eerdere echo. Ik heb nog steeds in mijn hoofd dat ik me niet zo moet aanstellen. Maar ik geloof wel dat ik als ik het hartje heb gezien en vooral dat alles klopt (dat was de vorige keer dus niet zo) dat ik heel wat lekkerder kan slapen.
Gr. Shelby

hoi hoi

goh meid, ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt en hoe onzeker je bent over alles...
en inderdaad vraag gewoon of je al eerder een echo mag laten maken......

bij mij hebben ze gezegd  , als ik weer zwanger mocht zijn, dat ik in het zieknhuis een echo mag laten maken en mag bellen om een afspraak te maken met 7 weken... dit om  toch een stuk onzekerheis dan misschien weg te nemen ens...

raar dat ze dat bij jou niet  gezegd hebben, w.s dat elk ziekenhuis/ gyn anders handelt..

dus ik zou zeggen bel op en zeg hoe je  voelt en dat het je zo veel meer rust geeft als je eerder zou mogen komen  en dat je op sit momnet zo bang bent en zo slecht slaapt....

liefs tobi

Terug
Bovenaan