en maar wachten......

A

Anoniem

Guest

Hallo dames,

Hier ben ik weer eens zit in een vreemde dip, had afgelopen zondag mijn nod
zaterdag ben ik een klein beetje bruin bloed verloren en daarna was het helemaal niks.
Nu zit ik dus op dag 32 en voel eigenlijk de sympthomen van mijn periode heb dus zere borsten, last van mijn rug en volgens mijn vriend niet echt gezellig ehum.
Vind dit echt balen meestal zit ik rond dag 28 of 29 help wat moet ik nu ???/

Waarschijnlijk afwachten....

Gr. Marjolein

ik ben hier pas net en ben nog niet helemaal in de terminologie, dus weet niet wat nod betekent   (maar denk menstruatie?)
Ik heb wel gelezen dat je een klein beetje bloed kan afscheiden door de innesteling van het bevruchte eitje. Soms komt dit tegelijk met de verwachte menstruatie.
Bedoel je dat misschien?
Dan zou ik afwachten (ja lastig..) en over een paar dagen een testje doen.

hoi Marjolein,
je zou er ook voor kunnen kiezen om een zwangerschapstest te doen, als je een langere cyclus hebt dan normaal, zou ik dat in ieder geval doen.
Sterkte in ieder geval (en je vriend ook als ik het zo lees)

groet,
Patricia

pipootje nod is niet ongesteldheidsdag

Hoi Marjolein,

Meis ik zou maar even een testje doen, ik had dezelfde symptomen destijds maar was dus wel zwanger. Eerst een negatieve test daarna 2 twijfelaars en bij de 4e test een positieve! Succes en laat je weten hoe het is?

Groetjes,

Puk

Hoi Puk,

Het blijft nog steeds zo spannend heb nog steeds rugpijn en een opgeblazen gevoel in mijn buik ik heb nog steeds het gevoel "ze zijn in aantocht " klinkt raar maar steeds als ik naar het toilet ben geweest denk ik zou het toch kunnen op deze manier morgen is het dus zondag en zit ik op dag 35 wat ik nog nooit heb meegemaakt voor sommige is dit heel normaal en mijn vriend zei dat hij nog 1 zw. test had bewaard voor nood en niet voor impulsieve dagen oh laat het waar zijn het lijkt me zo fijn, maar je kunt niks afdwingen zit nu in ronde 10. Hoeveel jaar is je eerste kindje nu ? Het blijft  dus toch ook spannend om voor een tweede te gaan ? Succes en ik hou je op de hoogte was vandaag wel emotioneel begon ineens zomaar te huilen ......

gr. Marjolein

Terug
Bovenaan