en maar wachten

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik moet gewoon effe mijn verhaal kwijt.

Vandaag was mijn uitgerekende data maar helaas nog geen baby in aantocht.
Familie vrienden leven heeeel erg mee en dat is echt allemaal heel lief
hoor maar soms word ik gek van de smsjes, telefoontjes enz en je moet elke
keer weer zeggen dat het nog niks is.
Soms best wel vervelend vind ik omdat je zelf ook al in de spanning zit op
wat en wanneer het komen gaat.
Iemand enige oplossing hiervoor.
Voor de rest gaat alles helemaal goed. Naast de normale zwangerschapskwaaltjes
natuurlijk maarja die horen er nu eenmaal bij!

Gr   Petra

hoi,

wat spannend voor je wel vervelend dat iedereen je belt ik zou het zelf
niet willen omdat je echt zit te wachten hoewel er niet bij stilstaan
en rust er meer voor zorgt dat de bevalling start.Maar dat wist je denk
ik al veel succes het gaat je lukken!!

Groetjes Deborah  

Hoi,

Die baby komt er echt aan hoor. Je kan niets anders doen dan wachten.
Veel succes.

Groetjes

HOi,
ik herken het helemaal. Mijn zoontje werd 13 dagen te laat geboren. Ik nam op een bepaald moment de telefoon niet meer op en ik had ingesproken op de voicemail dat wij wel zouden terugbellen. Dan kun je het doen als het jou uitkomt.
Weet je...kindjes die te laat geboren worden hebben vaak wel een voorsprong met allerlei dingetjes en dat is dan het wachten wel waard geweest.
Sterkte de komende dagen
Patricia 31w    en 1 zoontje van 16 maanden  

Hoi Petra, ik ben 4 oktober uitgeteld, wat spannend word het nou, he? Bij mij is het al een paar dagen aan het rommelen, en heb me dan dus nu ook een heerlijk warm bad aangezet, misschien trekken de voorweeën weg, of ze zetten nu echt door. Ben benieuwd. Ik wens je heel veel sterkte met wachten. Onze dochter kwam 9 dagen te laat, en dat waren 9 lange dagen. groetjes Wendy 39w4d

Misschien moet je gewoon eerlijk uitspreken tegen deze bellers, sms-ers en vragers dat je het zelf al moeilijk genoeg vind om te moeten wachten en dat hun gevraag niet helpt. Dat je wel snapt dat het goed bedoeld is, maar dat je echt zelf wel zult bellen als het zover is of als je behoefte hebt aan een gesprek.
Echte vrienden/familie moet dat toch snappen zou ik denken.
Heel veel sterkte, ook met afwachten.
Groetjes V.

Ja, ik weet wel hoe dat voelt. Ik heb 3 kinderen en ben 20 weken zwanger van de 4e. Mijn 3 schatjes hadden allemaal geen zin, de eerste werd geboren na 42 weken en 1 dag, de 2e met 42 weken en de 3e met 42 weken en 2 dagen (en die laatste woog ook nog eens 4990 gram!!!)  Alle 3 de bevallingen zijn uiteindelijk ingeleid en denk maar niet dat de gynacoloog bij de 3e dacht, we gaan maar eens wat eerder beginnen.

Ik ben heel benieuwd of deze laatste zich uit zichzelf en ook wat eerder zal aanmelden, of dat het weer zo lang zal duren. De tijd zal het leren.

Sterkte met de laatste loodjes...

Hee hallo,

Bedankt voor de reacties allemaal. Hij is er nog steeds niet en morgen
moet ik voor controle naar het zkh. Ben dan vier dagen pas overtijd dus
vraag me af of ze dan wel wat gaan doen. Een ding weten we zeker volgende
week zal hij in ieder geval geboren worden.

Groetjes Petra

Terug
Bovenaan