En maar wachten ....

Helaas kom ik me nu maar op dit forum voorstellen.
Ik zat in het juli 2007 forum maar sinds gister morgen had ik licht roze afscheiding.
Niks aan de hand werd me door iedereen verteld maar toen het vanmorgen donker rood bloed met wat stolsels was moest ik ineens wel naar de verloskundige toe.
Echo's gehad maar niks op te zien, wel een dik slijmvlies wat zou duiden op een zwangerschap en ze zag ook een holte, waar mogelijk het vruchtje nog zou zitten maar omdat ik nog vrij kort zwanger ben (5w4d) kon ze nog niks met zekerheid zien.
We moeten nu dus 2 weken afwachten en dan terugkomen. Dan krijg ik nog een keer een echo en kunnen ze ook zien of er wel wat zit of dat het toch een miskraam is geweest.

Ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in hoe graag ik het anders zou voelen.
Het was allemaal te mooi om waar te zijn, we hadden vorige maand te horen gekregen in het ziekenhuis dat we geen kinderen zouden kunnen krijgen en zomaar bleek ik (op mijn verjaardag) zwanger te zijn.

Sorry dat het verhaal wat lang is geworden maar ik heb het gevoel dat niemand mij nu begrijpt omdat er nog niks zeker is, maar het voelt al zo definitief voor mij.

Wat verschrikkelijk voor je.

Begrijp dat het moeilijk is om hoop te houden.
Ik heb ook sinds zondag bloedverlies en bloed nog steeds.
Dacht dat ik 8 weken zwanger was, maar op echo was wel iets te zien, maar geen kindje van 8 weken. Toen meteen ook besloten dat het niet veel zin heeft om hoop te houden.

Maar ergens in mijn achterhoofd blijf ik toch denken...maar misschien.......

Heel veel sterkte gewenst.

Annemiek

Hey annemiek,

Dat lijkt me ook heel erg, je weet ook niet wanneer het bleoedn stopt en dat maakt mij soms ook helemaal wanhopig.
Maar er was wel iets te zien? Kan het zijn dat ze zich vergist hebben in de datum dat heb ik vaker gehoord.
Ik denk dat je dat vast wel meer hebt gehoord maar moet jij binnenkort ook nog terug voor een echo? Om zekerheid te krijgen?

Ik duim voor je dat het allemaal meevalt

Liefs

Hoi, Ik wilde toch even reageren ik ben nu bijna 31 weken zwanger heb in het begin ook 3 x bloedverloren. De eerste keer was met 6 weken ook licht roze en daarna met 7 weken nog 2x donker roodbloed. Ik moest tot 10 weken wachten op mijn echo slopende weken waren het. De verloskundige vroeg wel voel je nog wel zwanger dat is meestal een teken dat het toch wel goed zit. Ik was erg misselijk en moest veel overgeven dus voelde me wel erg zwanger. Ik hoop dat het bij jou ook zo is en zeker na dat nieuws uit het ziekenhuis. Heel veel sterkte en zal voor je duimen gr vanessa

Dank je wel voor je reactie.
Ik weet niet of ik me nog zwanger voel, ik voel me meer ongesteld geloof ik.
Heb heel erg veel stolsels verloren en heb afgelopen nacht zo hevig gebloed dat het meer is dan normaal gesproken met een menstruatie. Dus ik ga er al een beetje vanuit dat het mis is.
Ik heb de hele dag buikpijn en vandaag is het bloeden geloof ik iets minder geworden.
Mocht het volgende week dus helemaal over zijn vraag ik of ik de echo eerder kan krijgen. Ik ben zo in de war en heb het gevoel of ik wakker ben geworden uit een droom waarin ik zwanger was. Heel erg raar.

Maar ik houd je op de hoogte

Terug
Bovenaan