en maar wachten!!!

A

Anoniem

Guest
Nou meiden,

nog steeds niets positiefs, nog steeds geen ongi... nou ik snap er niets van! ik voel me onderbuik zo erg, ik moet haast wel zwanger zijn maar ja... volgens de test nog nie!! sjonge jonge...

zo das er ook weer uit!

xxxx kim

ff gespiekt op de nod lijst en zag dat je nod 3 dagen terug is en dat je ook pas in de eerste ronde zit. ben je al lang ervoor gestopt met de pil of maar net gestopt?
want als je nog maar net gestopt bent kan het zijn dat je cyclus gewoon iets langer is dan je denkt. en de eerste paar maanden kan het ook nog heel erg wisselen.
wil niet negatief overkomen hoor, hoop van harte voor je dat je wel gewoon zwanger bent en dat je nog gewoon te weinig hormonen in je urine hebt, maar wil je wel voorbereiden dat je toch wel gewoon ongi. kan worden.

succces met wachten en duim met je mee

ben al een jaar vand e pil af en en heb een regelmatige cyclus... ik voel me ook echt anders dus ik denk zelf echt dat de hormoontjes gewoon nog moeten komen. elke keer een hele lichte streep, denk ik... want dan twijfel ikw eer of het wel echt is of verbeelding... ik wacht weer ff verder af...

groetjes!

Ohhh wat spannend voor je! Ik heb goede hoop voor je want ik testte bij mijn 2 zwangerschappen ook pas een week NA nod positief! Spannend!

Spannend meid!!! Ik hoop dat het raak is!!! Als je nu een heeeeele lichte streep zag ou ik het morgen nog eens proberen. Het stijgt elke dag dus als je zwanger bent zou het dan toch wel positiever moeten zijn.

Succes meid!!!
Liefs ciomama

Sapnnend, hoor! Ik zou zeggen een streep IS een streep. maar als je zelf twijfeld of die streep er wel staat is het weer twijfelachtig!
Morgen nog eens testen!

Liefs Daisy

hee, ja vanmorgen weer nog niets, en geen ongi... ik denk dat ik strax of morgen mn clear blue er nmaar bij haal.... het is dan wel extra confronterend als er staat "niet zwanger" maar ik hoor ook weer van zoveel dat er heel veel meiden zijn die een week na NOD pas voor het eerst positief testen...

ben nu heerlijk aan de schoonmaak geweest dus lekkere afleiding... zo lekker douchen dan een filmpje kijken... mijn vriend noemt me al "Moeder" haha... die wil stiekem ook heel graag dat het raak is geloof ik :)

fijne zondag nog! liefs!

Oh wat een ellende he, je wilt nu gewoon weten wel of niet.

Ik hoop voor je dat het raak is hoop dat je snel positief test want deze onzekerheid is niks.

succes met wachten.

LIefs Kim

Terug
Bovenaan