en maar wachten

dat is lekker dan.. moet je opeens bij de mammaclub voor baby/dreumes gaan kijken.. terwijl ik nog steeds aan het wachten ben!! nu 40 + 4 weken en tja we wachten rustig verder!! ik ga er nu maar gewoon vanuit dat het kindje twee weken te laat geboren gaat worden.. kan het alleen maar meevallen!
de rest van de mamaclub natuurlijk nu genieten van jullie kindje (jullie zitten al wel op de goede plaats te lezen!)!!

Hey Hiljeb, je bent niet de enige die nog zit te wachten hoor. Ik ben morgen 41+3 en hier ook nog geen enkel teken van de kleine uk...we wachten t samen wel af zo..

Nou ben wel al vier weken geleden bevallen maar moest wel ff zoeken waar we nou gebleven waren,wens jullie wachtenden nog heel veel succes en het zal niet lang meer duren meiden en dan hebben jullie je kleine ook lekker in je armen

Ik loop ook nog rond en gezond rond hoor! Maarja, ik ben ook morgen pas 40 weken.. gelukkig voel ik me goed, ik kan dus nog wel even!
Iedereen succes met wachten!

Youri is van gisteren al 6 weken,tijd gaat snel!!

Ik dacht vandaag ga eens kijken wier nog bevallen is en wie er nog moet.

Voor iedereen die de kleine al heeft geniet er lekker van en die wat nog moeten heel veel succes met de laatste loodjes,kan me voorstellen dat hè nu wel heel zwaar is..
Gelukkig is het niet meer zo warm als in augustus...

Terug
Bovenaan