en maar weer afwachten

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
ik ben nu 4 maanden bezig om zwanger te worden en heb deze maand echt heel erg last van zere borsten.
ik moet 27 mei od worden maar ik kon niet meer wachten en heb net een test gedaan met mijn ochtend urine ik heb een test gedaan die je 6 dagen van te voren kunt doen die meestal bij mensen wordt gebruikt waarvan ze het snel moeten weten het merk Mat Care ik weet niet ofdat iemand deze test kent?
ondertussen ik typ ligt de test hier naast me maar ik ie nog niets ik baal voel me weer verdrietig ik had er zon goed gevoel over maar hellaas verschijnt er nog niets en ik denk niet dat dat gaat veranderen.
nou hoef ik het pas een dinsdag te worden maar aangezien dit een etra gevoelige test was ga ik er vanuit dat het weer niet gelukt is.
fijn dat jullie naar me hebben willen luisteren,
groetjes

Meis je maakt jezelf een beetje gek, waarom al zo vroeg testen? 6 dagen van te voren? dat heb ik nog nooit gehoord, wel dat er testen zijn die je 4 dagen voor je nod kunt gebruiken. Maar als je niet genoeg hormonen in je urine hebt gaat dat ook niet op hoor meis. Dus dit zegt eigenlijk nog weinig! Je zult geduld moeten hebben, hoe moeilijk ook!

Ik heb die test ook wel eens gehad van   dagen vtv testen (volgens mij Ultra van MAtcare). Ik doe dat niet meer. gewoon lekker wachten tot je NOD, dan weet je t zeker.

quote: bieb1408 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-05-2008 17:04:34'));

Ik heb die test ook wel eens gehad van   6 dagen vtv testen (volgens mij Ultra van MAtcare). Ik doe dat niet meer. gewoon lekker wachten tot je NOD, dan weet je t zeker.

Moet dus een   6 tussen staan...

heey heey,
thanks voor jullie reacties ik moet het een dinsdag worden dus ik kijk wel
ik weet dat ik mezelf een beetje gek maak maar dis is zo moeilijk voor mij omdat ik het zo graag wil en merk dat ik het daardoor heel erg moeilijk van me af kan zetten.
maar dat zullen jullie misschien ook wel hebben.
groetjes

We willen allemaal graag zwanger worden, maar daar hoord ook geduld bij, helaas!

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-05-2008 19:08:44'));

ja ik weet het, heb hier de vorige twee maanden helemaal geen last van gehad en kon het toen erg goed van me af zetten maar omdat ik me nu zo anders voel en last heb van mijn buik en zere borsten gaat het toch moeilijker,
maar ik ga het toch maar proberen van zo heeft het ook geen zin,
badankt

liefs my

Elke maand rond je nod is het weer spannend meis en dat zal denk ik ook wel zo blijven totdat we een positieve test in handen hebben en dan zijn er vast dingen waar we ons dan druk om maken, hihih.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan