En maar weer wachten

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik zit ook weer op het wachtbankje. Volgens mij heb ik zaterdag mijn ei gehad alhoewel de testen niet echt duidelijk waren.. Dus nu weer twee weekjes wachten. Gelukkig kon ik vandaag weer eens inloggen! Niet best daar, soms lukt het me dagen niet. Heb er al contact over opgenomen met de redactie maar ik krijg weinig respons.

Ik vind die laatste weken van mijn cyclus altijd zenuwslopend! We hebben iig flink ons best gedaan. Vanaf vorige week maandag tot gister elke dag geklust haha.
Alle wachtenden met mij succes!

ik zal ook voor jou duimen!! aan jullie klussen kan het niet liggen haha

Mijn duimen draaien weer volop rond! Succes!,!

Liefs Daisy

Hey meis!

Spannend hè, elke keer dat wachten.
Ik zit ook op het wachtbankje, ook voor mij nog een kleine twee weken wachten.
Ik zal voor ons duimen meid! Hihihi.

Liefss

Ik wacht met je mee..... Heb ong woensdag of donderdag denk ik mij ei gehad. We zullen zien over 2 weken....... Succes met wachten!

Hey,

Ja inderdaad heel zenuwslopend!

Aan het klussen zal het inderdaad niet liggen bij jullie

Ga voor je duimenn

Groetjes

Hier ook op t wachtbankje. Minstens tot de 16e denk ik. Wel weer spannend, ondanks dat het ronde 15 is. Als het dit keer niet raak is, ga ik de MM in. Ook wij hebben op dag 11, 13, 15 en 17 geklust. De spontaniteit gaat er wel een beetje af zo.

Wel een oplopende streep op mijn ovutests gehad, maar niet dikker dan de controlestreep en de digitale CB bleef helemaal leeg.... ik neem maar aan dat ik wel een ei heb gehad?

Duimen maar weer.
Wenser

Terug
Bovenaan