En mijn vriend dan.........

Dag dames,
Ik heb een vraag:
Is jullie partner net zo blij als jullie. Die van mij is wel erg blij, maar heeft nog geen idee waarom/op hij blij moet zijn.
Gelukkig gaan we morgen samen richting het ziekenhuis voor de echo. Misschien gaat het dan voor hem ook meer leven. Hij leeft wel met mij mee hoor, als ik weer eens ziek boven een toiletpot hang. Komt hij met een glaasje water en hij begint mee te helpen in het huishouden omdat hij ziet dat ik nu zo moe ben.
Het gaat bij hem alleen er niet in omdat hij niets ziet of voelt zoals ik.
Hoe gaan jullie daar mee om?

Liefs tamara

Hoi tamara,

Mijn vriend was bij de eerst ook pas na de 2de echo en het horen van het hartje echt helemaal overtuigd van de "echtheid" van de zwangerschap. Wij voelen natuurlijk vanalles gebeuren en de mannen merken er weinig van (behalve als we dankzij de hormonen wat onaardig reageren) Nu bij de tweede zwangerschap leeft het wel meer bij hem. Verwacht niet teveel van je partner, het is natuurlijk allemaal nieuw ;) je hebt alebei een andere mannier van er mee omgaan! Geloof me je kan je vent pas echt helemaal zien genieten als hij de baby ook kan voelen en als de baby er uiteindelijk is!!!

Liefs Jen

Hoi Tamara,
Ik ben nu ruim 16 weken en nu begint mijn vriend het eindelijk leuk en interessant te vinden. Met 13 weken was mijn vriend nog bezig met aan het idee te wennen! (voor ons is het de 1ste). Waar ik al heel leuk alle boekjes aan het lezen was en alle cadeautjes van iedereen heel leuk vond, vond hij het nog allemaal niet bere-interessant. Het enige wat mijn vriend echt leuk vind zijn de echo's en de afspraken bij de vk.
Nu begint hij ook af en toe mijn buik aan te raken of er tegen te praten of zoiets....
Geef het wat tijd! Het komt allemaal goed!

Liefs,
Daniëlle
Mei-mama

Euh partner? hihih.. nee die van mij wil er echt niks mee te maken hebben. We hadden het al uit toen ik erachter kwam dat ik zwanger was.. .(voor de 2de keer oeps) Ach lekker makkelijk zo, ook geen gezeik aan mijn hoofd. Jammer voor de kids maar ze hebben een erg leuke opa.

hoi,
ik had iemand op site die had het ook.
ik heb het toen besproken met me man.
toen zei hij al,wij hebben daar niks mee.
moet tastbaar zijn.bij ons leeft het van binnen.
vinden het wel leuk,maar gaan daar heel anders mee om.me man zegt nu omdat er nieuwe verloskundige er is wil ie een keer mee.kennis te maken,maar verder gaat ie niet mee,alleen de echo omdat je ook weet of het leeft en 2de echo is om te kijken of alles gezond is.we gaan ook pretecho laten maken rond 25 weken 4d echo wordt wat meer realiteit.zie je echt kind echt geweldig.zoou het iedereen aanraden.
vind het al leuk dat je man je helpt in d e huishouden en jouw verzorgd.dat is mannen,dan kunnen ze voor hun gevoel iets doen.
gr marjan

Ja.. ik herken het ook wel hoewel mijn vriend er wel mee bezig is hoor op zijn manier. Maar meer in de trant van bedenken waar alles moet staan (we hebben helaas geen ruimte voor een babykamer), het regelen van dingen dus echt mannen-praktisch. Ik ben ook niet echt ziek geweest maar meer lamlendig en dat vind hij toch wel lastig denk ik. Hij heeft binnen 2 dagen het boekje van Kluun uitgelezen en ik hou hem nu zelf op de hoogte door de groeikalender nieuwsbrief door te sturen. Hij heeft een jongensnaam bedacht en twee knuffels gekocht, grumpy en happy. Ach - ja als ik dat zo teruglees dan is hij er echt wel mee bezig ;-) Maar hij is nu eenmaal niet het type om helemaal in de wolken te zijn en eerlijkheidshalve, ik ook niet hoor haha. alleen bij vlagen. pff meer een rollercoaster

hoi ing,
idd ik herken het,man is ook bezig op de zolder.
dingen regelen.had zelfs al een oplossing als die vrouw zou zeggen van het zijn er 2.
hij is bezig aan het kijken evt voor andere auto.
als dit niet te doen is.
dikke buiken vind ie geweldig.sexy zegt ie.!!!
hij vind het ook spannend naar de echo te gaan,maar je merkt er niks van.
gr marjan

Terug
Bovenaan