en NEE, het zijn GEEN waterpokken

Maar muggenbulten.
Tygo sliep even twee uurtjes zaterdagavond bij mijn schoonzusje en zwager. DIe hebben net een huis gebouwd en zijn daar vorige week ingetrokken. Heel leuk. Lekker op het boerenlandschap.
Geen horren voor de ramen nog en veel veel veel véééél ongedierte.

Ik haalde hem op om naar huis te gaan. Zie ik een gestippelt jongetje in bed liggen. Ik vreesde al voor één of andere enge ziekte, maar toen ik dichterbij kwam, vlogen er zo'n 5 neefjes/mugjes om zijn hoofd. De hele slaapkamer zat er vol mee.

Affijn... meneer is nu gestippeld op zijn snoetje en handjes. Op alleen zijn gezicht zitten er een stuk of 20. Heel zielig. Gelukkig heeft hij niet heel veel last van de jeuk. Af en toe wrijft hij wat, maar krabben doet hij niet.

Groetjes happyM. en STIPMAN

Och arme Tygo, Wat ziet hij er uit zeg. Het is inderdaad goed dat je het er bij vertelt, want anders had ik echt gedacht dat het waterpokken waren. Gelukkig heeft hij er zelf weinig weet van.....

Groetjes Fonske.

Och gossie
Wat sneu ziet dat eruit.
Als ik niet beter wist dan zou ik ook denken dat hij de waterpokken zou hebben.
Fijn dat hij er niet zoveel last van heeft.
groetjes sandra

Enzo ziet er nu precies zo uit, ook lekgeprikt....
Op de een of andere manier hebben ze er blijkbaar geen last van, althans, hij wordt niet wakker van het gezoem en hij krabt er ook niet aan.
Gossie....

liefs
di silva

OHHHHH wat erg zeg!

Ik weet nog dat ik een jaar of 8 was en ging logeren bij mij peetouders, leuk aan het ij in Amsterdam... "s avonds een rondje varen en dan lekker naar bed... Maar de volgende ochtend werd ik huilend en krabbend wakker. Ik zag er net zo uit als jullie stipmannetje! Ik wilde dus ook geen nacht meer blijven en ze hebben me maar terug gebracht, mijn opa en oma hebben nog een poging gedaan om te te tellen maar naa 100 ( !!)   waren ze gestopt! Ik lieg niet als ik zeg dat ik daar echt een trauma aan heb overgehouden!
( net als ooit een oefening in Polen, waar de horrormuggen door mijn legeruniform en al staken overigens!!) Arm mannetje...

Kus, Marieke

Terug
Bovenaan