En nog een in verwachting van de eerste!

Dag allemaal,

Ook ik voeg me graag tot deze groep: ik ben 30 jaar en in verwachting van de eerste! Heel pril nog, we hebben het vorige week zondag ontdekt... Zooo blij! Het kwartje is nog niet geland... lees net het bericht op het forum over mogelijk verband tussen syndroom van down en vruchtbaarheidsbehandelingen, daar schrik ik dan wel weer even van...

Groeten!
Annelies

Hoi gefeliciteerd. ALs ik het goed begrijp middels een vruchtbaarheidsbehandeling zwanger geworden. Dan helemaal spannend ja.

Ik zou dat artikel bespreken met je verloskundige of arts waar je bij loopt.

x yvonne

Hoi meid,

Gefeliciteerd en welkom!! Ik zou proberen niet al teveel te lezen. Is erg moeilijk maar er staat zoveel en er kan ook zoveel gebeuren. Ik ben er met de zwangerschap van mijn eerste mee gestopt, maakte mezelf helemaal gek. Nu met de 2 sta ik er wat nuchterder in. Ja, er is een kans dat je kindje 'iets' heeft. Maar er worden ook heel veel gezonde kindjes geboren!!! Je druk maken heeft weinig zin en je hebt jezelf ermee. Dat zei mijn man toen en dit heeft wel gewerkt bij mij. Hopelijk werkt het bij jou ook!!

Het is meteen een heel verhaal maar ik hoop en wens je een goede zwangerschap toe!!

Liefs ciomama

Hoi,

Voor diegene die ook zwanger zijn gefeliciteerd

Ik ben 30 en zwanger via IVF, dit is mijn 3de zwangerschap maar heb nog geen kinderen dus hopelijk gaat deze zwangerschap goed.

Groetjes Shandy

Hoi Sandy. Sta helemaal achter het verhaal van ciomamma. Er worden heel wat artikelen geschreven en of het nu een echt onderzoek is geweest. Dan moet moeter en van jaren cijfers gespaart worden en kunnen ze het echt aantonen Zo zou je nu moeten flossen om sneller zwanger te worden.

Dus probeer je er niet al te druk over te maken. Daarbij zouden de artsen volgens de WGBO alle complicaties en gevolgen van de IVF moeten aangeven, voordat je begint eraan.

Dus genieten en bespreken met je arts, indien je bang bent kan je altijd een onderzoek starten

X yvonne

Dag allemaal

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga ook niet meer van dat soort dingen lezen. Het is toch ook niets zeggend een mogelijk verband... Laten we vooral genieten deze periode!

Groeten!
Annelies

Terug
Bovenaan