Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dacht ik eindelijk van mn borstontsteking af te zijn, begint de ellende weer opnieuw. Probeer nog 2 dagen borstvoeding en dan ga ik ook echt afbouwen. 't Doet nu echt zo'n pijn, echt niet grappig meer!!
Liefs
't Gaat nu gelukkig weer stukken beter met me! Ben er 2 dagen echt goed ziek van geweest. Heb echt 2 dagen plat gelegen. Als ik een schone luier om moest doen bij de kleine meid, viel ik bijna flauw. Gelukkig kwam m'n man vaak thuis om even te voeden enzo. Ons meisje was ook 1 dag ervan niet lekker, bij elke voeding spuugde ze het uit. Maar dan zo veel en zo hard dat alles onder zat, heel sneu.
Ik kolf nu nog 3 keer op een dag. Geeft echt veel meer rust nu inderdaad. Als ik de gekolfde melk geef heeft ze alleen wel weer heel snel honger, ik merk echt dat er stukken minder in zit dan in fles voeding.
De ontstekingen zijn bijna weg nu, heb er nog eentje ter grote van een bonk (grote knikker), de rest is al weg.. Goed he..
Ik kolf nog zolang de ontsteking er in zit en dan ben ik er helemaal klaar mee.
Liefs