En nog eentje :-)

Lieve dames,

Nadat ik voor de derde dag op rij misselijk op de fiets zat toch maar even een test gedaan...

Zwanger!!!

Ik zat van de week nog ontzettend te miepen dat mijn cyclus zo'n zooitje is en dat ik zo natuurlijk nooit zwanger raak, maar dat was dus onnodig gezeur, heerlijk!!

Ik gok dat de kleine begin mei komt, ik denk dat ik nu een kleine 5 weken zwanger ben. Ik ga strals de vk maar eens bellen!

Aangezien we het voorlopig nog even stilhouden ben ik zoooo blij dat ik hier eventjes een vreugdedansje kan doen!

X
Evje

Wouw geweldig!gefeliciteerd meid super!hopen dat je niet al te misselijk word!ik heb vandaag mn 2de echo weer gehad en zijn 1 april uitgerekend haha.10 weken+2 d super,kindje beweegde lekker!
liefs jootje

gefeliciteerd!!
ben je gelijk met mijn schoonzusje!! die kwam het zondag vertellen...

erg leuk voor haar, maar balen voor ons, want betekend dat ze niet meer op onze wurm wil passen... (had nog zo gehoopt dat ze een dag wilde ruilen, dagje onze dochter bij haar, dagje hun mini bij ons).
(sorrie klinkt vast heel egoistisch, maar kan er verder tegen niemand over klagen. niemand weet nog dat ze zwanger is, en wil eigenlijk ook haar niet laten weten dat ik er stiekem wel van baal...)

Hey Evje,
Gefeliciteerd met dit mooie nieuws!! Ik zat ook inderdaad zo te "miepen" omdat mijn cycles ook een drama is, maar toch mocht 't zo zijn! :)
Geniet ervan en hopelijk word je misselijkheid snel minder! Bij mij is in ieder geval stuk minder dan m'n vorige zwangerschap, vaak kleine porties eten is echt de uitkomst (voor mij).
Truckerbabe, kan me voorstellen dat je baalt dat ze niet een dagje wilt ruilen, zou voor jullie allebei een dag oppas schelen! Hoop dat je een andere manier straks vind..
Liefs

Terug
Bovenaan