en nog niks, nada, noppes, nul enz...zucht...

hoi allemaal,

Vandaag zou ik gestript worden...niet dus...der is nog te weinig aan de gang om te strippen, ben al wel beetje weker daaronder maar verder dus niks....dat was echt een domper. Had zo gehoopt dat het mischien iets aan de gang zou zetten, maar nee dus.
donderdag krijg ik een CTG scan of er nog genoeg vruchtwater enz. is, zal allemaal wel...daarna pas na de pasen terug en afspraak maken om in te leiden...pfffffffffffff dat betekend dus nog 1,5 week wachten....had het ff helemaal gehad en nu gaat het wel weer...wel bloed ik nu, maar das normaal na een inwendig onderzoek schijnbaar.

kortom een rotdag en ik wacht maar weer af....(belde mijn vriendin   net die 10 dagen later is uitgeteld dan ik en wat denk je...tuurlijk...bevallen...met 39 weken...behhhhhhhhhhhh, maar gun haar natuurlijk het beste!)

iedereen die nog moet, ook succes gewenst tis echt zwaar nu he!

liefs sweety

quote: sweety76 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-04-2007 19:34:58'));

hoi allemaal,

Vandaag zou ik gestript worden...niet dus...der is nog te weinig aan de gang om te strippen, ben al wel beetje weker daaronder maar verder dus niks....dat was echt een domper. Had zo gehoopt dat het mischien iets aan de gang zou zetten, maar nee dus.
donderdag krijg ik een CTG scan of er nog genoeg vruchtwater enz. is, zal allemaal wel...daarna pas na de pasen terug en afspraak maken om in te leiden...pfffffffffffff dat betekend dus nog 1,5 week wachten....had het ff helemaal gehad en nu gaat het wel weer...wel bloed ik nu, maar das normaal na een inwendig onderzoek schijnbaar.

kortom een rotdag en ik wacht maar weer af....(belde mijn vriendin   net die 10 dagen later is uitgeteld dan ik en wat denk je...tuurlijk...bevallen...met 39 weken...behhhhhhhhhhhh, maar gun haar natuurlijk het beste!)

iedereen die nog moet, ook succes gewenst tis echt zwaar nu he!

liefs sweety

He meid,

Nog effe volhouden, voor je het weet heb je je kleine in je armen!!!
De ooievaars zijn wel een beetje laat dit jaar zeg, ik zie zoveel vrouwen die overtijd zijn!!
Maar ja niks aan te doen....
Ik zelf ben 5dagen overtijd nu, ene woensdag naar ziekenhuis voor die ctg, en als ze me laten lopen mag ik dag 10 overtijd verlos bellen om te laten strippen, en dan als nog is het afwachten helaas

Sterkte alvast, en een voorspoedige bevalling toegewenst!!!

liefs Cha

Hey meid!

Weet precies hoe je je voelt,ben nu 4 dagen overtijd en ook bij mij is alles nog stug en kan het nog wel een tijdje duren.
Iedere ker als ik ga plassen dan controleer ik of er niet iets meer afscheiding is zodat er ook maar iets gebeurt,maar helaas helemaal niets!

Ik wil je bij deze een riem onder het hart steken en tegen je zeggen kop op meid,ook wij komen aan de beurt!!!!!!

liefs caro

heeeeeeeeee meiden,

Nou het onwerkelijke is werkelijkheid geworden!!!! ik ben ook aan de beurt!!! ik melde gister dat er nog niks aan de hand was en ik kon nog niet eens gestript worden...en vanacht ineens om half 4 kreeg ik weeen, ik dacht nog, zal wel nog van dat inwendinge onderzoek komen, maar ze kwamen meteen al om de 5 minuten, gewoon van de een op andere minuut....vliezen zijn nog niet gebroken, maar mijn VK komt \zo ff kijken hoe het ervoor staat. heb nu om de 4 minuten best krachtige weeen...ben benieuwd!!!

echt totaal niet op gerekend aangezien er gister nog alles dicht zat en zo maar ineens zeg...ik hoor het mijn vk nog zeggen gister, tja, je weet natuurlijk nooit het kan zo maar ineens...en ik dacht nog, jaja tuurlijk NOT!!! hahahaha zo zie je maar weer, mischien omdat ik er vanacht niet op gerekend had en dus ontspannen in slaap viel??

jullie horen het nog wel over een paar daagjes, nu ga ik ff weeen wegpufen...god wat doen die pijn hahahahha

dames suscces allemaal verder en toi toi!!

liefs sweety

Terug
Bovenaan