En nog steeds maar wachten

Goedemorgen allemaal,

Ik ben nog steeds niet ongi. Had het gister verwacht, maar tja het is de 2e keer na de curretage en misschien is mijn cyclus dus toch van slag.
Normaal is mijn cyclus 24/25 dagen. Lekker kort dus. Temp is nog 37. Vanochtend getest maar die was negatief. Al moet ik zeggen dat de test toen ik wel zwanger was, ook niet gelijk positief was. Ach, er zit niets anders op dan afwachten.
Maar ik merk wel dat ik in deze periode ineens heel kwetsbaar ben. Kon de miskraam een goed plekje geven, maar nu voel ik me soms ineens enorm gefrustreerd, boos en verdrietig. En bang, bang dat het weer zo lang gaat duren voordat we zwanger worden. Ach er zit niets anders op dan afwachten...
Groetjes

Hoi Nina, na een mk kan je cyclus inderdaad helemaal van slag zijn. Ik ben van een cyclus van 26 dagen voor de mk na een cyclus van 35 dagen/40 dagen gegaan na de mk! Hopelijk is dat bij jou niet zo.

Sterkte!

Groetjes F.

ps: die momenten dat je ineens weer heel verdrietig bent herkennen we hier allemaal wel denk ik. We moeten gewoon hoop houden!

Hoi Nina, ik neem aan dat je dezelfde Nina bent als op het langer-forum?!
Dan lijken onze verhalen inderdaad wel op elkaar. Alleen ik loop een beetje achter..... heb op 2 augustus een miskraam gehad en wacht nu vol spanning wat mijn cyclus gaat doen.
Toen ik met de pil stopte (na 19 jaar) was ik meteen weer regelmatig, maar ik denk niet dat het na een miskraam ook zo werkt.
Ik ben ook weer begonnen met temperaturen. Dan weet ik in ieder geval een beetje waar ik aan toe ben!

En ik kan me zo goed voorstellen dat je bang bent dat het weer zo lang gaat duren. Bij mij zou dat betekenen dat ik bijna 40 ben als ik een kindje krijg. Nou ja, daar moet ik maar nioet teveel bij stilstaan. We zijn alweer voorzichtig aan de klus, dus wie weet. Het troost mij heel erg dat het al een keer gelukt is!

Ik hoop dat je je gauw een beetje beter voelt!

Liefs, el.

Hi el,

Ja ik ben dezelfde Nina. Met een beetje geluk is je cyclus niet te erg van slag. Bij mij valt het mee.
We gaan gewoon stug door, en ik probeer er idd niet te lang bij stil te blijven staan. Maar zo rond die nod, verander ik van een nuchtere vrouw, in een nerveus wrak. Dat is dan ook wel weer snel over op het moment dat de ongi toeslaat.
In het ziekenhuis zeiden ze dat als het binnen 3 maanden niet gelukt zou zijn, ik gewoon bij de gyn een afspraak moet maken. Ik gun ons iets meer tijd. Nu wordt de 1e normale maand. Ben na de vakantie al begonnen met tempen en geef ons tm dec. We weten nu dat het kan, laat de natuur maar even zijn werk doen.
En anders, volgend jaar naar de gyn.

Sterkte,

Nina

Terug
Bovenaan