en nou mag ie ff achter het behanng zucht

A

Anoniem

Guest
Ken je dat druk weekend gehad, gisteren gewerkt. Dus ik dacht hehe lekker rustig vrij dagje vandaag. Is kasper dus echt niet te genieten.

aankleden is een drama
eten is een drama
met speelgoed gooien en overal aan zitten
schoenen en jas aan is een drama

waaaaaaaaaaaaaaaaaaah nu mag ie van mij dus ff achter het behang

liefs pauline

En die van mij ook!! Pff, valt niet mee hè, moeder zijn. Komt vast wel weer goed. Dat zeg ik ook telkens tegen mezelf. Ben gewoon even achter de pc gekropen en Lex speelt beneden met Dean, erg hè.

Groetjes,
Nelly.

Hij is de laatste tijd ook zo ontzettend lief ! Dat een drama dagje even nodig was.

Moet ik me weekend ook maar niet zo vol plannen eigenschuld.

Ik had kasper ook gelijk bij papa gedumpt toen hij binnen kwam. En je raad het al tegen papa doet hij ontzettend lief :(

Maar goed nu ligt hij lekker te slapen morgen weer een nieuwe dag

En wat is het dan lekker dat dit forum er is he? Even van je afschrijven en je kunt er weer tegen!!

Morgen inderdaad weer een nieuwe dag.
Groetjes
Susan

hoi hoi

helaas heb ik bijna geen behang meer in ons huis.....

maar herken het soms wel....
grr niets is dan goed en meewerken.. wat is dat???

maar vaak als hij je dan weer lief aankijkt of als je na hem kijkt als hij ligt te slapen...........zucht!!!!!!

liefs tobi

Ik heb nog wel een rolletje liggen op zolder hoor!!!
Linde had gisteren precies hetzelfde alleen waren opa en oma degene die daar last van hadden hahaha......
Vandaag lijkt het weer goed te gaan, ik hoop dat dit bij jullie ook het geval is!  

groetjes Daniëlle.

Nou hier is de bui geloof ik een beetje blijven hangen. En de dag is nog maar net begonnen. Ik vind het alleen zo vervelend dat hij steeds slaat. Negeren, wegzetten, etc. helpt niet. Hij is er niet van onder de indruk. Pff...

Groetjes,
Nelly.

ik hoop dat je boven buurvrouw niet is komen zeiken!!!

hoe gaat t nu met je mannetje? al wat lekkerder in zijn velletje! hope so!

groetjes Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan