A
Anoniem
Guest
hallo dames daar ben ik weer, ben vandaag naar de gyn geweest en nu blijkt dat alles goed zit bij mij , en nu moet mijn man dinsdag nog een zaadonderzoek laten doen en dan weten we rond 17:00 of dat dat ook goed is en dan moeten we weer wachten , ongeveer 3 maandjes en als ik dan nog niet zwanger ben moet ik weer terug komen want dan zit ik over de 2 jaar heen en dan gaat hij verder kijken wat dan nog te doen?? omdat ik al twee keer eerder spontaan zwanger ben geraakt moet het op zich nou ook gewoon lukken?? maar ik heb nu zoiets van laat alles maar ik wil het eigenlijk al helemaal niet meer !! iedere maand dat gewacht en dan weer buikpijn enz.... en die onzekerheid ik heb het nu effe gewoon helemaal gehad!! net als nu weer heb al ongeveer 11 dagen buikpijn niet ong buikpijn maar weet niet goed hoe ik het moet uitleggen heb ik normaal ook nooit?? wel een paar dagen van te voren maar niet zolang al? als ik nu dit weekend niet ong wordt dan moet ik van de gyn maandag een test doen en is die positief meteen hem bellen en is hij weer eens negatief zoals gewoonlijk dan moeten we doen wat ik hier boven heb geschreven,
sorry voor het lange verhaal maar heb het vandaag effe gewoon gehad,
tot snel weer,
groetjes wendy