en nu dan???

A

Anoniem

Guest
uhm, tja zit je dus leuk zwanger te zijn, maar eigenlijk weet ik niet
zo heel erg goed wat ik nu moet doen, wie ik moet bellen en wat ik moet gaan regelen...

sorry als ik zo onervaren over kom maar ik ben er dus 1 waarvan we na 1 ronde zwanger zijn en wat eigenlijk helemaal niet zo gepland was...
daarbij ben ik ook nog eens "alleen" (vriend woont in milaan)
alle tips en adviezen en sites zijn welkom hoor!!

josy

Hoi Josy,

Ik had je al gefeliciteerd, maar kan me goed voorstellen dat het anders is zo in je eentje. Je kunt morgen je huisarts of de verloskundige bellen en zeggen dat je zwanger bent. Dan kunnen zij wel verder vertellen wat er gaat gebeuren. Komt je vriend wel in Nederland wonen?
Suc6 en geniet ervan hoor!
Groetjes mirjam

hai hai,

ik begrijp je reactie nu ff niet zo goed,las net een berichtje je van je jes zwanger en nu ineens,ja het was eigenlijk neit gepland,en tja vriend woont ver weg.

sorry maar dat weet je van te voren allemaal toch????als je niet zwanger wilt worden zijn er heel erg veel opties om het tegen te houden.

sorry voor mij reactie maar ik vind het behoorlijk typisch dat je je zelf erg tegen spreekt.
voro iemand zoals ik komt dat best hard aan als er wordt gezegd,van tja ik ben 1 van de weingien die dan ook nog in 1 keer zwanger zijn,maar gepland was het neti.meis denk na voordat je wat doet,je hebt het niet over een voorwerp.

ophhh ik stop er maar mee,kan nu niet eens meer op de goede woorden komen.het maakt me boos om zon domme opmerking te horen.

gr nathalie

Nathalie, ik begrijp jouw reactie wel maar ik denk dat je de berichten van anderen niet op jezelf persoonlijk moet betrekken. Dan kan je je alles wel aan gaan trekken.
Ieders situatie is anders en wees maar blij dat je alleen je eigen leven hebt waar je verantwoordelijk voor bent en waar je keuzes voor moet maken.

Ik zit ook in een heel andere situatie en ik had ook best graag in 1 keer zwanger geraakt maar helaas, dat is bij mij niet zo. Mijn leven loopt anders en daar zal ik mee om moeten gaan.

Josy, ik denk inderdaad gewoon de dokter bellen, dan helpt hij/zij je wel verder!
Succes en vergeet ondanks alle dingetjes waar je nu tegen aan zult lopen ( het lijkt me niet leuk als je vriend zo ver weg zit terwijl jij zoiets moois meemaakt), vergeet niet om ook lekker te genieten!

Maisie

Nathalie, ik denk niet dat Josy bedoelt dat ze niet zwanger wil worden maar dat ze niet verwacht had dat het zo snel zou gaan.
Ook ik vind het onuitstaanbaar dat de één al van een vieze wc-bril zwanger wordt en de andere pas na veel pijn en moeite. Maar tis nou eenmaal zo.
Ook ik mag niet klagen want ik was van m'n dochter in ronde 3 zwanger geraakt.

Josy, jij zal nog heel wat slapeloze nachtjes tegemoet gaan denk ik.
Ik hoop echt voor je dat je vriend snel naar Nederland komt en jullie samen een gezinnetje kunnen stichten.
Als je naar je dokter belt kan die je het nummer van de verloskundige geven. Ik mocht toen pas met 12 weken langskomen omdat ze voor die tijd toch niet veel kunnen doen.

Veel sterkte en inderdaad... probeer ervan te genieten. Tis echt geweldig zwanger te zijn.

Liefs,

TeHa, 34 jaar, 4e ronde, 2e kindje

quote: gossie schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-10-2005 11:40:10'));

uhm, tja zit je dus leuk zwanger te zijn, maar eigenlijk weet ik niet
zo heel erg goed wat ik nu moet doen, wie ik moet bellen en wat ik moet gaan regelen...

sorry
als ik zo onervaren over kom maar ik ben er dus 1 waarvan we na 1 ronde
zwanger zijn en wat eigenlijk helemaal niet zo gepland was...
daarbij ben ik ook nog eens "alleen" (vriend woont in milaan)
alle tips en adviezen en sites zijn welkom hoor!!

josy

Hoi Josy,

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Misschien kan ik een
beetje begrijpen waarom je je zo voelt. De hormonen gieren namelijk al
door je lijf heen. Ik denk dat je bedoelde dat je het niet verwachtte
om zo snel al zwanger te zijn en in gedachten had dat dit misschien wel
even kon duren. Tja, je bent het nu eenmaal en probeer er dan ook van
te genieten,want het is echt jammer als je dit niet doet. Misschien heb je hier later spijt van. kom op meid.

Kin omhoog en je kunt het! Succes met het   vertellen aan je ouders
en schoonouders (dit doen jullie toch wel samen neem ik aan. Je bent
tenslotte " samen" zwanger).

Kus van Marje.

Terug
Bovenaan