en nu dit weer!

A

Anoniem

Guest
Schreef ik gisteravond dat Julian zelfstandig de trap op was geklommen...nou vanochtend was het weer wat anders: meneer is uit zijn bed geklommen, met slaapzak nog aan! Ik hoorde een doffe klap en daarna gehuil, lag hij op zijn rug op de grond.
De bodum van zijn ledikant was al 2 x verlaagd, maar bleek nog zo'n 4 cm lager te kunnen. Direct gedaan natuurlijk, maar hoelang hij het hier in volhoudt?? Tjonge, je  schrikt je elke keer wezenloos met zo'n klimaap in   huis!

Ellen mv Julian (1 jaar en 2,5 week en errug ondernemend!)

Hahaha!!!
Sorry het is natuurlijk helemaal niet grappig maar wat een actief mannetje heb je.
Ik ben bang dat die 4 cm lager ook van korte duur zullen zijn.
Ik kan je geen tips geven, Roos is bijna 4,5 jaar en blijft nog steeds in bed liggen gillen totdat een van ons komt (gelukkig begint ze te leren dat ze er ook zelf uit kan/mag gaan.
Dus ik wens je veel succes met je mannetje!!!

groetjes Daniëlle.

owow Ellen, daar heb je je handjes vol aan he? Onze dame is ook een ondernemend typje: zelf de trap op, overal opklimmen (en weer afvallen, die kleine ikea-krukjes zijn niet bedoeld als trapje voor een dreumes), maar het bed uitklimmen heeft ze nog niet bedacht......

Gijs van 3,5 (dat rustige jongetje is echt haar broertje), roept nog elke dag keurig dat hij wakker is en ook als hij niet kan slapen blijft hij roepen tot ik kom.... Dat zie ik haar op deze leeftijd nog niet doen.

Mijn neefje deed dat ook, met slaapzak en al uit bed laten vallen: die hebben ze heel snel in een peuterledikant gelegd zodat hij zich geen pijn meer kon doen.. Wat hij ook deed: over het traphekje klimmen: snel leren zelf de trap af te gaan dus, als Julian dat eenmaal door heeft.......

Succes met je klimaapje!
Susan

Ohw Susan...bedankt voor je opbeurende woorden .

Ik denk niet dat Julian over het traphekje heen gaat klimmen, hij bestudeert nl. aandachtig hoe wij dat ding open en dichtdoen. Hij stond er vanochtend ook al bij te frunniken!

Ja, ik heb er mijn handen vol aan, soms ga ik als "wanhoopsdaad" (grapje!) maar met hem fietsen of wandelen, dan zit hij tenminste in de gordels! hahaha.

Maar het wordt echt alleen maar leuker (en vermoeiender!)!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Ow, wat een kleine boef zeg!!

Onze 2e deed dit ook, zlef uit bed klimmen met slaapzak aan.
Maar bij ons ledikantje kun je 2 spijlen eruit halen, dit hebben we toen maar gauw gedaan en stapte ze keurig s morgens eruit.

Goh, spijlen er uit halen. Ik zal eens kijken of dat hier ook een optie is!

2 spijlen eruit halen kan bij mijn ouders ook, maar ik weet niet of het bij ons ook kan.

Maar wat een boefje is het zeg! Maar ondernemende types komen wel ver in de maatschappij, dus dat biedt veel toekomst perspectief hihihi

Succes met je radbraker
Liefs Jeske

Terug
Bovenaan