En nu doe ik verder weer normaal, hoop ik

Jeetje, hoe gek kan je jezelf maken! Ik zat lekker op m'n balkonnetje en opeens weer achter de computer. Op babybrabbel weer mijn gegevens ingevoerd. Sorry, Ineke, je had gezegd dat je hier niet van op aan kan! De laatste datum had ik weggelaten, die van 24 september en wat is dan de uitkomst? Op 24sept. zou dan mijn innestelingsdag zijn, was het dan een innestelingsbloeding? dus hup naar de wc, druppeltjes pies eruit geperst en 3 minuten later 1 keurig streepje!Noppes, nada, niks, wat een trut ben ik toch. Welk normaal mens doet zoiets nou? Wat als er 2 streepjes hadden gestaan? Dan had ik nu misschien al een miskraam en dus daarom die extra bloeding! Grrrr, ik sta redelijk bekend als nuchter, maar iedereen zou eens moeten weten! En welk normaal mens heeft er altijd nog ergens een test klaar liggen? Ik ga nu die test maar heel diep onderin de prullenbak wegmoffelen. En voorlopig geen nieuwe meer kopen.

Doei, alle medetestverslaafden en anderen

He lieverd toch,

Is toch om gek van te worden.
Ik heb in een andere berichtje begrepen dat je lichaam een beetje vreemd doet. Misschien tijd voor een telefoontje naar je husiarts, eens kijken wat die d'r van zegt?

Ik wou dat ik het voor jullie allemaal anders kon maken. Jullie zijn stuk voor stuk zo lief, komen me zelfs opzoeken op het aprilforum, laten lieve berichtjes achter. Jeetje dat wil ik ook voor jullie doen, meejuichen bij een positieve test, meeleven naar de echo's toe.

Meid hou je taai.

Liefs
Miep
en een dikke *hug*

Hai,

Gelukkig weten de mensen om je heen niet dat je niet zo nuchter bent als je lijkt. Maar wij hier wel!! Net als ik trouwens. Wanneer mijn omgeving al mijn berichtjes hier zouden lezen...pfffff.
Nee, babybrabbel is een leuke site maar ze gaan er standaard vanuit dat je 14 dagen na je uitsprong keurig je NOD hebt, Niet dus... En dan die fijne interactieve zwangerschapstest... "Heb je je eisprong gevoeld""ja?" Hebben jullie toen geklust? "Ja?"' Nu, dan 74% kans op een zwangerschap. Oh ja????!!!! En waarom val ik dan net altijd in die 36%???? Hou toch op! Tuurlijk wil je daar hoop uit putten maar het is niet reeel. (helaas).
Dus nu heb je geen teste meer in huis. Ik nog wel.. maar het is deze maand wel duidelijk, alhoewel heel veel bruin spul. (sorry!)
Ga maar weer lekker op je balkonnetjes zitten, lekker relaxen en zwijmelen over het moment dat nog komen gaat. (het moment van een positieve test!!!).

Knuffel
ineke

Hoi!

Hier nog zo'n "nuchtere". Je wil niet weten hoeveel van die tests ik versleten heb. Mijn vriendin, ook zo'n nuchtere, vertelde me toen ze al een eind op weg was met d'r zwangerschap dat ze na de eerste test met 2 streepjes, verspreid over een aantal dagen er nog 4 heeft gedaan! Om toch maar even te kijken of ze  wel echt  zwanger was. Voor moeders voor moeders wordt ook opnieuw zo'n een test gedaan. Toen kneep ik 'm ook even of toch wel echt zwanger zou zijn.

Kortom, zelfs  de meest  nuchtere dames veranderen in  mutsen als het gaat om zwanger worden en testen of ze het zijn, zeker bij hun eerste kind! Dus troost je, je bent niet gestoorder dan de rest.

Groetjes, Em

Terug
Bovenaan