En nu?? Is dit positief? Of...

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,

Ik heb eind vorige week, ongeveer 9 dagen voor ik ongi moest worden een aardige hoeveelheid licht roze verloren. Ik voelde wel telkens wat, maar toen ik 't zag vond ik 't toch best wel raar. Dit heb ik echt nog nooit gehad!
Eerst maakte ik me er niet zo druk om, want eigenlijk was de hoop een beetje weg. We zouden op advies van de huisarts nog 2 maanden proberen en dan door naar de gyn. Want ik ben eigenlijk altijd stipt op tijd, maar nu de vorige 2x al met 17 dg ongi. Dat was de laatste keer ook behoorlijk heftig, wat ik ook niet meer gewend was. De HA dacht dat het dan misschien een lekkere schoonmaakbeurt zou zijn. (baalde er behoorlijk van hoe hij dat zei/mee omging; maar goed)
Nu ben ik er van 't weekend toch over na gaan denken, het kwam eigenlijk doordat we een weekje weg hopen te gaan, en ik dus alles mee moet nemen, want dat het er weer aan komt. Daar baalde ik ook wel beetje van.
Maar nu heb ik toch weer wat hoop. Wat denken jullie... Als ik van anderen de verhalen lees, dan is het wel eens zo dat je rond de innesteling licht roze verlies/bloed kunt hebben. Duim, duim...
Volgend weekend hopen we het te weten.
Ik hoop nu wel weer een beetje... Na ruim 3 jaar, ik zou 't wel enorm leuk vinden als het toch spontaan zou gebeuren. Zit er niet echt op te wachten om naar de gyn te gaan, maar over 2 mnd zouden we dat toch wel doen, waren we van plan.
Onze oudste vraagt ook steeds om een baby. Die is drie-en-een-half. Ik heb hem eerlijk gezegd dat ik niet weet of we een keer een baby krijgen. Hij snapt het niet echt, maar is er wel even tevreden mee. Komt er dan opeens weer mee. Als hij andere baby's ziet of als ik hier even zit te tikken en er een kindje langskomt...

Meiden, ik hoop jullie ervaringen te horen hier. Ben erg benieuwd!

Liefs J 26

goedemorgen J

Het is moeilijk te zeggen waneer had je nu je menstruatie moeten hebben?

groetjes quinta

Hallo J 26

Ik vind de reactie van jouw huisarts een beetje vreemd want als ik het goed begrijp heb jij al 3 cycli een hele korte cyclus. Dan kun je volgens mij vrij moeilijk zwanger raken want dan is de tweede fase  misschien wel  veel te kort als ik het zo lees.Ik denk dat het  juist goed is  om naar een gyn te gaan en alles een keer te laten checken want volgens mij word je daar alleen maar beter van. Soms zijn het hele kleine dingen die in de weg zitten om zwanger te raken.  Jij bent zwanger geweest hebt een kind en kan dus zwanger raken. Wellicht heb je gewoon wat hulp nodig en ben je dan zo weer zwanger.
Ik lees wel vaker dat mensen het lastig vinden om die molen in te gaan maar ik lees ook zoveel mensen er dolgelukkig uitkomen omdat ze dan wel zwanger zijn.
Sterkte ermee maar ik denk echt dat het er voor jou gewoon wel in zit.

Liefs
Lies

Ik had woensdagavond dat licht roze verlies.
Ik zou as zaterdag of zondag ongi moeten worden.

Het was dus ongeveer 4 dagen na de eisprong. Die voel ik nl eigenlijk altijd. Die was de zaterdag/zondag er voor. (in de cyclys die zo kort waren voelde ik de eisprong niet bewust.)

Ik ben echt héél benieuwd!

hoi J

Het zou heel goed een innestelingsbloeding kunnen zijn (goed woord voor galgje hiihhi) Voel je je ook anders dan anders gevoelige borsten, enz
Ik ga er vanuit dat je nu wel een normaal cyclus hebt gehad.

Het geeft je volgens mij wel rust dat je weet dat je over 2 mnd naar de gyn moet of niet???

Ik zou als je zaterdag nog niet  ongesteld bent en  je hebt het idee het zou wel eens raak kunnen zijn, ff testen.
Als je nou volgende week nog niet ongesteld bent even naar de ha bellen om te vragen of ze via een je urine kunnen kijken of je zwanger bent dan weet je het zeker, ik zou als ik jou was er wel bij zeggen dat je pas later in de zwangerschap een posi test had de vorige x.

veel succes en leef met je mee.
groetjes quinta

quote: quinta78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-05-2009 16:47:42'));

hoi J

Het zou heel goed een innestelingsbloeding kunnen zijn (goed woord voor galgje hiihhi) Voel je je ook anders dan anders gevoelige borsten, enz
Ik ga er vanuit dat je nu wel een normaal cyclus hebt gehad.

Het geeft je volgens mij wel rust dat je weet dat je over 2 mnd naar de gyn moet of niet???

Ik zou als je zaterdag nog niet  ongesteld bent en  je hebt het idee het zou wel eens raak kunnen zijn, ff testen.
Als je nou volgende week nog niet ongesteld bent even naar de ha bellen om te vragen of ze via een je urine kunnen kijken of je zwanger bent dan weet je het zeker.

veel succes en leef met je mee.
groetjes quinta

sorry van dat laaste zinnetje, was in de war met iemand anders (over de vorige x)

Ha!

Bedankt voor de reacties!
Hier gaat het aardig.
Voel niet echt veel bijzonders, behalve dat ik soms reuze trek heb, en dan ineens echt mega vol zit. Maar ja...

Ik moet in elk geval nog een paar dagen geduld hebben. Verwacht de ongi zaterdag of zondag. Dus misschien ga ik maandag testen, als er nog niets aan de hand is.
Als 't positief is, zou dat een hele mooie start van de vakantie zijn...

Op de een of andere manier denk ik er niet eens zo veel aan. Heb aan de ene kant wel wat hoop, maar 't is net of 't nog ver van mijn bed is. Heb ook heel niet het idee dat het weekend al vrij snel is; zo'n gevoel van of je nog 2 weken moet wachten ofzo...

We zullen wel zien. Afwachten is het enige.

Tot gauw!

Terug
Bovenaan