En nu maar afwachten !!!

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden,

Ik ben gisteren en vandaag weer bij de gyn geweest.
Mijn eiblaasje was gisteren 17 mm dus moest ik vandaag weer
komen voor een samenlevingstest. Dus vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest en de samenlevingstest was goed. Ik mocht ook even kijken door de microscoop en ik zag een zaadje bewegen. Leuk om te zien en een pak van mijn hart !!! Gelukkig is dat goed. Mijn vriend is zoals de meeste van jullie wel weten militair en hij is nu op oefening. Hij is nu vrijdagavond thuis geweest, gisteravond weer en vanavond komt hij weer thuis. Omdat ik waarschijnlijk vandaag  of morgen mijn eisprong heb. En dat we dan  3 dagen na elkaar  klussen was geen probleem volgens de gyn.  Als we deze maand zwanger raken, hebben we een leuke bevruchtingsverhaal, sorry klinkt wel raar hé ???? Met toestemming van zijn hoogste baas mocht hij elke keer naar huis toe. Lief hé ??? Die man kon het heel goed begrijpen en hij vond het ook helemaal geen probleem dat mijn vriend s'avonds er even tussen uit moest !!! HAHAHA Lachen !!!! Stiekum onder de oefening klussen !!!!

Nu moet ik 29 maart weer naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken om te zien of ik een eisprong heb gehad. Op diezelfde dag moet ik dan een afspraak maken om langs te komen voor de uitslag van mijn bloed. En dan is het eerst weer afwachten of ik wel of niet ongi word. Word ik dat wel dan moet ik meteen bellen voor een afspraak en dan wil mijn gyn mijn eileiders bekijken. Dus net wat ik net al zei, het wordt eerst weer afwachten !!! Dat doen we nu al zolang dat dit er ook nog wel weer bij kan. Meiden, ik ga jullie op de hoogte houden !!!

Liefs van Biaggi

hoi biaggie,

Wat fijn dat de baas van jouw vriend zo begripvol is, daar hebben jullie cht heel veel geluk mee!
Het wordt een hele spannende tijd voor jullie en ik hoop voor je dat het deze maand lukt!! ik zal voor jullie duimen!!
groetjes kreeftje

Hallo lief kreeftje,

Dank je wel voor je reactie. Altijd heerlijk om te lezen als er meiden
met je meeleven !!! Jij ook veel succes met zwanger worden !!!

Liefs van Biaggi

Hoi Biaggi,

Klinkt positief allemaal!!! Ik hoop voor je dat het nu helemaal goed zit, dikke kans van wel lijkt me!  Ik zal voor je duimen!

Groetjes Marieke.

Dank je wel, Marieke !!!
Hoe is het bij jullie ???

Groetjes Biaggi

he Biaggi!

Klinkt inderdaad goed en nu maar weer afwachten wanneer is jouw nod?

Fijn dat de hoogste baas zo 'meewerkt' was alleen benieuwd wat je vriend dan tegen zijn collega's zegt, waarom hij die 3 avonden even weg mocht? ben daar even nieuwsgierig naar hoor!!

succes met wachten en ik   lees het zo nog wel ff van je !

fijne zondag liefs; Chili x

Hoi Chili,

Mijn NOD is 30\31 maart denk ik. Maar berekenend vanaf vandaag, ervan uitgaand dat vandaag mijn eisprong is, 2 april. Vanaf vandaag 14 dagen verder. Dus niet met zekerheid te zeggen.

Z'n collega's weten dat hij naar huis is maar vragen niet verder. Er was er 1 die het wel vroeg, toen zei mijn vriend dat hij gewoon naar huis moest, maar dat het niet ernstig was. Verder vroeg hij toen ook niets meer. Dus geen moeilijkheden verder.

Maar hoe is het met jou ??? Wanneer heb jij je NOD ???
Ik hoor wel weer van je !!!

Jij ook fijne zondag nog !!! Liefs Biaggi

Hoi Chili,

Ben ik nog even weer. Hij is niet éven weggeweest maar hij heeft vrijdag op zaterdag en zaterdag op zondag gewoon thuis geslapen. En s'ochtends is hij weer naar de oefening gegaan. Zaterdag hadden ze sportdag. Toen moest hij s'morgens op 5.15 alweer weg en vandaag hadden ze samenhorigheidsdag, hij is  vanmorgen om 9.00 vertrokken. Ze hadden namelijk om 11.00 gezamelijk ontbijten/brunchen. Ja, het is helemaal super dat die baas dat goed vond. Ik heb mijn kruidcake voor de beste man al klaar !!! HAHAHAHAHAHAHAHA

Dikke knuffel van Biaggi

Terug
Bovenaan