en nu maar wachten............

Hoi Lieve Meiden,
Afgelopen vrijdag 14 September hebben we de terugplaatsing gehad, 2 mooie embryo,s waren er. 1 was volgens de gyn een topembryo, de andere ietsjes minder. Ik vind het nu zo spannend. Ik heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld wanneer je dan mag testen. Ze vertelde me dat het pas kon na 17 dagen na de terugplaatsing. Ik vind dat erg lang, is dat wel normale procedure? Ook de progestan moet ik gebruiken tot dat ik weet of ik zwanger ben of niet.
Ik vind het wel weer zo spannend, de vorige keer was ik na 10 dagen weer ongesteld. Ik heb nu vakantie, probeer wat leuke dingen te doen en wat afleiding te zoeken. Manlief is wel aan het werk. Maar belt regelmatig hoe het gaat. De Lieverd!!!!!
Zitten er nog meer meiden hier op het "wachtbankje"? Zijn er nog meer meiden in Enschede?
Ik Duim voor jullie allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Groetjes wilma

Heel veel suc6 met wachten, kan me voorstellen dat het erg lang is.. Maar waarschijnlijk duurde de tijd van het besluit dat jullie er voor gaan tot aan de terugplaatsing langer als 17 dagen..

Dus probeer je zinnen te verzetten, hoe moeilijk ook..

Hoi Wilma,

Het blijft spannend he, dat wachten......
In elk geval wel goed nieuws dat een embryo er prachtig uitzag!
Ik zit ook op het wachtbankje. Afgelopen woensdag IUI gehad. Mijn NOD zal 26-9 zijn.
Ik vind het altijd een vreselijke periode, maar goed, weinig keus!

Sterkte met  wachten en veel succes!

Ginger  

Hoi Wilma,

moeilijk he geduld hebben! Zeker de eerste paar dagen (bij ons na inseminatie van de IUI) vind ik altijd zo lastig. Daarna gaat het vaak wel weer en dan die laatste paar dagen zijn ook lastig.

Ach gewoon lekker shoppen, dat kan goed in Enschede. Ik kom welliswaar niete uit Enschede maar mijn man zijn opa woont officieel op Enschede's grondgebied maar vlak bij Haaksbergen. Dus als we daar zijn gaan we vaak Haaksbergen en/of Enschede in.

Leuk wonen daar!

Veel succes met wachten.

groetjes Belle

Terug
Bovenaan