En nu maar weer afwachten.........

He meiden,

Vandaag heb ik de IUI gehad. Het ging allemaal erg goed. Baarmoederslijm was perfect, ik had duidelijk eisprongpijn. en zaad was prima. Dus ja ik was heel erg blij. Heb ook aangegeven dat ik dat speculum altijd zo'n pijn vind doen en daar zijn ze extra voorzichtig mee te werk gegaan en dat was nu veel beter. Geen pijn gehad.
En ja nu maar weer afwachten. Het allermoeilijkste van de hele IUI. Maar goed ook daar moeten we weer doorheen. Gelukkig kunnen we met een aantal samen wachten en elkaar een beetje steunen.
Nou meiden die ook wachten veel sterkte en de rest natuurlijk ook super veel suc6 met alles.

Groetjes Cindy  

Hoi Cindy,

Ja het ergst begint nu pas, het lange wachten... Jouw 'taak' zit erop, dus meer kun je niet doen... alleen maar heeeeeeeel hard duimen. Zal ik met je meedoen... wie weet helpt het?!

Succes hoor!!

Kus, Tammy

Hoi Cindy,

Inderdaad, we lopen aardig gelijk op met onze wachtweekjes. Welke dag/datum houd jij aan als NOD, als testdag? Ik denk voor mij de 22e, dat is morgen over 2 weken. Want het kan namelijk zo zijn dat ik vanavond pas mijn eisprong heb, aangezien ik gisteren de pregnyl heb gekregen, en dan wordt ik altijd 14 dagen erna ongesteld, meestal de volgende ochtend pas, donderdagochtend dus..... Hoe zat het ook alweer met jou, is dit IUI in jouw eigen cyclus of gebruik jij ook medicijnen en pregnyl enzo? Ik hoop echt dat het deze maand onze beurt is om naar het volgende forum te gaan verhuizen! Niet omdat ik het hier niet fijn vind hoor, want ik voel me hier aardig thuis ondertussen, maar toch, we doen het toch allemaal voor dat volgende forum he? De komende weken vind ik ook het ergst, dat wachten wachten wachten.... Nu valt dat nog wel mee, maar vooral die laatste week loop ik echt op het puntje van mijn tenen! Zullen we elkaar dan maar regelmatig oppeppen hier op het forum?

Liefs, Anke

Hoi Cindy,
Spannend zeg die laatste twee weken, ik hoop voor je dat deze poging gaat lukken. Voor mij zijn ook de wachtweken aangebroken, ik heb vandaag IUI gehad. Dit keer maar liefst 3 eicellen die op springen stonden en mogelijk nog een vierde (was niet te meten omdat hij achter een andere lag). Het aantal zaadcellen was ook drie keer zo hoog als bij de eerste poging, dus we hebben goede hoop!
Heel veel succes de komende weken, houd je ons op de hoogte?
Groetjes,
Judith

He meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties, doet me erg goed.
Jeetje Judith en Anke, we zitten echt heel dicht bij elkaar zeg.
He Judith het klinkt bij jou wel echt super positief zeg, meid dat moet toch gewoon lukken deze ronde zou je zeggen ? Of niet dan.
En jij Anke, inderdaad zou ik ook erg graag overstappen naar het andere forum. We moeten inderdaad maar veel met elkaar schrijven de laatste week, dan wordt het zo spannend.
Ik mag in princiepe de 20e gaan testen, dat is ook mijn nod, maar ik denk dat ik (als het lukt) deze ronde iets langer wil afwachten of ik niet gewoon ongesteld wordt en dan bv de 22e testen. maar goed dat zie ik tegen die tijd wel, dat ligt er ook aan hoe ik me dan voel denk ik.
Nou meiden we zullen elkaar zeker op de hoogte houden, voorlopig voel ik me nog aardig relaxed en volgende week zien we wel eens weer toch?
Meiden ik spreek jullie weer,

groetjes Cindy  

Hoi Cindy,

is de spanning nog een beetje uit te houden?!

Ik las dat je de 20e mag testen, ik pas de 30e, 3 weken na de IUI! Dit zal wel ivm met die progestan zijn denk ik..

Nou ja veel suc6 met deze dagen doorkomen iig!

Liefs Janu

Hoi Janu,

Ja hoor ik kan de spanning best aan. De eerste week gaat altijd redelijk goed. Daarna vind ik het altijd spannender worden. En jij trek jij het nog ? Is het te doen met de progestan ? Inderdaad heeft die test datum daar vast mee te maken. Nou meid succes en tot horens,

groetjes Cindy  

Terug
Bovenaan