En nu...NIKS

Hallo allemaal,

Ik was 3 september uitgerekend...En ben dus nu 4 dagen overtijd.

Het was heel raar toen ik eenmaal uitgerekend was en de baby kwam niet. Net alsof je op visite zit te wachten en iedereen blijkt je verjaardag te zijn vergeten!

Ondertussen gebeurd er van alles. Afgelopen 2 weken krampen, voorweeen. Gisteravond ben ik de slijmprop (gedeeltelijk) verloren. Nu maar afwachten wanneer het doorzet! A.s. donderdag gaan we naar de VK. Mocht de baby dan nog niet geboren zijn, moeten we vrijdag naar de Gyn. Hij gaat kijken hoe moeder en kind het doen om te bepalen wanneer en of ze de geboorte gaan inleiden. SPANNEND!!!

Liefs Rijn84

Hoi Rijn,

Ik ken dat gevoel, bij mijn zoon was ik 10 dgn overtijd... maar mijn dochter kwam daarintegen 3 dgn eerder...
Nu ben ik vandaag uitgerekend 7/7 en heb al anderhalve week voorweeen en allerlei andere ongemakken.... maar er zet niets door.... erg frustrerend...
Iedereen maar zeggen: deze komt eerder hoor.... JA dag echt niet dus...
Ik weet uit ervaring dat ik "gewoon" geduld moet hebben.. maar ja... ik ben het wel een beetje zat en ik ben ook heeeeeeel erg nieuwsgierig...

Sterkte en ik hoop voor ons beide dat het snel zal gaan beginnen!!

Groetjes Kirsten

quote: KMD reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-09-2008 10:14:11'));

Hoi Rijn,

Ik ken dat gevoel, bij mijn zoon was ik 10 dgn overtijd... maar mijn dochter kwam daarintegen 3 dgn eerder...
Nu ben ik vandaag uitgerekend 7/7 en heb al anderhalve week voorweeen en allerlei andere ongemakken.... maar er zet niets door.... erg frustrerend...
Iedereen maar zeggen: deze komt eerder hoor.... JA dag echt niet dus...
Ik weet uit ervaring dat ik "gewoon" geduld moet hebben.. maar ja... ik ben het wel een beetje zat en ik ben ook heeeeeeel erg nieuwsgierig...

Sterkte en ik hoop voor ons beide dat het snel zal gaan beginnen!!

Groetjes Kirsten

Je begrijpt 7/7 moet 7/9 zijn tikfoutje...

Hier ook nog steeds niets, ik had echt het gevoel dat het eerder zou komen, afgelopen weekend wel wat gerommel, maar verder niets. Eigenlijk ook niet vreemd, tenslotte ben ik de 13e uitgerekend en meestal komt de 1ste later dan de uitgerekende datum en niet eerder. Vandaag weer naar de vk en verder gewoon afwachten en lekker genieten van het voelen bewegen in mijn buik, want dat ga ik na de bevalling echt missen. Ik ben het dan ook nog niet echt zat om zwanger te zijn, alhoewel ik wel heel nieuwsgierig ben naar mijn kindje.

Alice
39w2d
www.hetgrotewonder.web-log.nl

Hoi Rijn,

Hoe is het er nu mee?? al spontaan iets gebeurd??
Ik ben inmiddels 40 wkn en 2 dgn en ook nog steeds NIETS!! wel last van weeen elke nacht en een aantal overdag, kinderen al een nachtje bij opa en oma ondergebracht... wie weet helpt de rust...
Maar nog niets... ik baal echt als een stekker...
En iedereen maar vragen: en??? en bellen, erg lief bedoelt hoor, maar ik word er gek van...
Ik hoop dat er bij jou al iets gaande is (geweest) en ik hoop dat het voor mij snel zal gaan komen...

Groetjes Kirsten

Hoi allemaal!

Het is toch altijd weer fijn om te horen dat je niet de enige bent...

Ondertussen ben ik nu officieel een week overtijd en er is nog NIETS aan de hand.
Ons kleintje heeft nu al een eigen willetje hahaha :)

Gelukkig voel ik de baby goed bewegen en zijn er allemaal voortekens waardoor ik merk dat er genoeg gebeurd. Maar er zet niets door...Iedere dag wordt het spannender en komt het moment dat het "echt" gaat gebeuren steeds dichterbij!!!

Rijn

Hoi Rijn,

Ik ben nieuwsgierig hoe het met je gaat...
Zoals je misschien hebt gelezen, ben ik na het laatste berichtje de volgende ochtend bevallen... ik blij...eindelijk is het doorgezet...
Ik hoop dat jij inmiddels ook spontaan bent begonnen en dat het allemaal goed is/zal gaan.

Groetjes Kirsten

Hoi KMD!

Donderdag (gisteren) zijn we naar de verloskundige geweest voor controle en alles was prima in orde! Baby doet het goed, hartslag okee, bloeddruk prima, genoeg vruchtwater. We hebben een afspraak gemaakt met de Gyn. voor volgende week maandag, ter controle. In principe ben ik volgende week woensdag pas officieel 42 wkn. Dus tot die tijd laten ze de beeb zitten als alles goed is/blijft gaan.

Ik vertelde van mijn voortekens, krampen, bloed,- en slijmverlies en aan de hand daarvan heeft de verloskundige gevoeld of er iets vanbinnen verandert was. Bleek dat ik 1 centimeter ontsluiting had en vervolgens besloot ze me te strippen. Afgelopen nacht zou ik dus last kunnen krijgen van krampen die doorzetten in weeen, of krampen die uiteindelijk tot niets leiden. Maar ik heb helemaal geen krampen gehad! Wel een zeurderig (buikpijn)gevoel en meer bloedverlies dan hiervoor...

We wachten het nog steeds af!!!  

Bedankt voor je interesse,

Rijn

Terug
Bovenaan