en nu...wachten....

A

Anoniem

Guest
Tja, de vruchtbare dagen zijn voorbij dus nu moet ik wachten......twee weken lang......het lijkt wel twee maanden! 10 Februari moet ongeveer mijn nod zijn, maar ik pin me er maar niet op vast want ik ben pas net met de pil gestopt.

Duurt het wachten bij jullie ook zo lang of ben ik gewoon te ongeduldig?

Groetjes, Tessje.

oh hou op, dat wachten duurt een eeuwigheid!
elke maand weer. ben nu zelfs al 5 dagen aan het wachten op mijn ongi maar hij komt niet. vreselijk is dat en de testen zijn negatief! balen..

succes meid, en het is waar wat ze zeggen : geduld is een schone zaak!!

xx moon

Het wachten duurt inderdaad heeeeeel erg lang!! Maar volgens mij willen we het TE graag en duurt het daarom zo lang.
Mijn nod is pas 17 feb dus het klussen moet zelfs nog beginnen (al oefenen we wel hoor, maar de juiste timing is het nog niet bedoel ik dan), en dat duurt al lang, laat staan de tijd dat ik nog moet wachten tot ik weer iets weet!!
Sorry dit klinkt allemaal misschien wat negatief, maar het is ook zo spannend, ik zou het gewoon ieder moment willen kunnen weten!
Nou allemaal heel veel succes en laten we de damens die net zwanger zijn maar snel op gaan volgen!

Liefs Sil

Ja, Sil, dat is een goed uitgangspunt.

Ik ben aan de ene kant gewoon blij dat het klussen voorbij is. Niet dat ik klussen niet fijn vindt, maar dan schiet de tijd gewoon een beetje op. En tja, hoe meer je hoopt hoe langer het zal duren idd. Ik zal proberen niet teveel te hopen.

Het lijkt wel zodra je hebt besloten dat je graag een kindje zou willen, dit onderwerp 24 per dag, 7 dagen per week in je hoofd rondspeelt!!! Zoals een vaste notitie ofzo!

Groetjes, Tessje.

ja meis volgens mij heeft echt iedereen er moeite mee
WACHTEN!!!!!!!!!!
echt heel irritant,maar we blijven positief he?
elke mnd flink klussen
het komt allemaal wel goed hoop ik
gr voetbalgek en succes voor iedereen xxxxxxxxxx

He meiden
Ja dat wachten is enorm frusterent. Vooral de twee weken na het klussen. Dan kun je er niets meer aan doen om zwanger te worden en moet je echt alleen wachten. Ik heb NOD 4 feb, dus ik zit nu te wachten. En het ergste vind ik dat mijn lichaam me elke keer in deze weken zo enorm voor de gek houdt. Ik voel steeds van alles. En inderedaad 24 uur per dag 7 dagen per week er mee bezig. Sterkte ermee!

liefs Carina

Heej Carina,

Ik ben benieuwd hoe ik me ga voelen over een kleine twee weken....ik heb mijn nod op 10 februari ongeveer. Het is pas de eerste ronde, maar het zou mij niets verbazen als ik ook allerlei verschijnselen krijg en mijn lichaam mij voor de gek houdt. Als ik in het dagelijks leven het idee heb dat ik iets verkeerd heb gegeten dan word ik meteen misselijk, terwijl er niets aan de hand is. Dit om een voorbeeldje te geven.

Ik weet dat het pas de eerste ronde is en dat ik weinig kans heb om meteen zwanger te worden. ik heb ook jarenlang de pil geslikt. Maar toch blijf ik me afvragen: zou er nu iets in mijn buik zitten??? en probeer ik iets te voelen wat ik nog helemaal niet kan voelen. Ik hoop toch ergens dat het zo is, maar ik bereid mezelf erop voor dat het niet zo is. Ik denk dat die kans groter is.....

Groetjes, Tessje.

Terug
Bovenaan