en nu.....wachten..

hoi hoi

nou ik zit ook weer in spanning............... vandaag dag 41 en nog steeds niets te zien. de vorige cyclussen waren 36 en 40 dagen( dat ik ongi werd)

ben vorige week vrijdag naar de gyn geweest en die zei dat ik over ongeveer een week ongi zou worden( of niet).. dus dat is nu al 9 dagen geleden.. dus het wordt spannend...

voel aan mijn borsten dat er wel wat aan zit te komen maar weet niet wat!!!!

voor de rest al een week last van mijn onderbuik en af en toe steken, voor de rest   ben ik best moe......(denk al een week dat ik ongi word maar nee....)

dus ja weet het niet

was er eerst van overtuigd dat het niet raak zou zijn , maar hoe langer het duurt hoe meer ik ga twijfelen, ik hoop dan ook dat ik gauw uit deze onzekerheid word gehaald....

duim met me  mee, want ik zou het wel weer heel fijn vinden om zwanger te  zijn na mijn mk in juli...

liefs tobi                                

Hoi Tobi!!

Nou ik heb je ingehaald hoor!! Liepen we in het begin zo mooi op. Ben deze keer gewoon na 4 weken ongi geworden!! Hoe staat het met jou?? Al zicht op de duiveltjes?? En wanneer ga je de test doen?? Ik had die allang al gedaan hoor! hihi.
Veel succes!!

groetjes Patricia

hoi gaby en patricia

nou gisteren getest en helaas negatief....

vanmorgen moe opgestaan en hoofdpijn .. dus ik weet het niet ben bang dat het de verkeerde kant op gaat....

we wachten wel af

liefs tobi

Terug
Bovenaan