en nu...wachten..

A

Anoniem

Guest
hoi meiden, heb de afgelopen dagen mijn ei gehad. temp is omhoog dus nu maar wachten. we hebben flink geklust dus ik laat me verassen over een kleine twee weken.dan heb ik nod.vorige maand alle klachten van een zwangerschap maar noppes,dus nu stel ik me in op niks.gewoon mijn dagelijkse dingen en ik zie wel.
groetjes

ja dat moet je ook doen!probeer er niet te veel mee bezig te zijn...hoe moeilijk het ook is!
ben ook nog steeds druk aan de klus....en hopelijk straks met resultaat en ik duim ook voor jou!wij hebben deze maand ook veel bezig geweest....dus nog weekje wachten en hopelijk...duim duim

liefs

ik heb gelezen dat als je met je man 1 keer in de 3 dagen het klussen doet dat het dan meestal binnen een half jaar raak is
aangezien de man zijn zaadje 3 a 4 dagen in het vrouwelijk lichaam blijft
als je weet dat je geregeld (Niet elke dag )klust dan is de kans op raak schiet meestal aanwezig
en ermee bezig blijven (daar weet ik alles van ) heeft inderdaad weinig nut want ja pas na een lange periode weet je eindelijk weer meer

veel plezier met het wachten en blijf lekker bezig om je niet bezig te houden met dit
want aan het einde weet je toch wel of het raak is of meschien niet

Herkenbaar! de 3e mijn eisprong gehad en nu.. wachten inderdaad.
Hoop op een positieve test voor je!

Succes met wachten. Knap van je dat je er niet te veel mee bezig bent (probeert te zijn). Kan ik een voorbeeld aan nemen ;-)

Liefs Lisette

Terug
Bovenaan