en nu weer afwachten.....nod 31 maart

A

Anoniem

Guest
hallo lieve meiden,

we hebben de vruchtbare periode weer gehad! druk geklust hahahaahahah.
en nu afwachten of het zijn vruchten afwerpt!
mijn nod is volgende week vrijdag-31 maart!
ben benieuwd! ik heb een slecht voorgevoel! ik weet niet hoe het komt.
ik hoop natuurlijk dat het raak is! dat mag ook wel na 13 maanden...pfff
mijn geduld raakt echt op, ik wil het zo graag! en om me heen is iedereen zwanger of net bevallen of heeft al een tijdje een kindje!
ik kan echt tijden liggen fantaseren hoe het zal zijn om zwanger te zijn of ik met een dikke buik!
of over mijn kinderkamertje!....of hoe ik het de familie vertel...of lekker shoppen met mijn moeder..babyspulletjes kopen! kijk hier ben alweer aan het wegdromen...hihihihi
we zullen het volgende week zien og het werkelijkheid word!

duimen jullie voor mij??
ik duim ook voor jullie!

dikke knuffel Wilma

hoi wilma

ja natuurlijk we voor jullie
ik heb een vraagje
zit jij toevallig ook op leuke a.s mamma,s
mijn nod is a.s maandag best spannend
zit in de eerste ronde

grtz  tamara

Tuurlijk duimen we voor je...x1000. haha

Ik weet precies hoe je je voelt. Ik had een keer een mooie jurk aan, had ff snel een kussen eronder gedaan. Nou ik bleef voor de spiegel staan...stond geweldig!!! Ik zie het al helemaal voor me, hoe ik het m'n vriend ga vertellen, dat ik moet gaan shoppen voor zwangerschapskleding, piepkleine sokjes kopen enz enz enz...geloof me...we leven met je mee.

Mijn nod is 7 april dus ik moet nog laaaang wachten. We hebben wel geklust maar in het begin van de vruchtbare dagen...precies nu is hij er niet.  Maarrrrr we houden hoop....beetje dan want heb het gevoel dat ik gewoon ongi ga worden.

x
Dompy

Hoi Wilma,

Ik hoop dat het klussen inderdaad zijn vruchten afwerpt ;-) Dat wachten duurt altijd zo vreselijk lang. De leuke tijd komt vanzelf.  Probeer er wel evengoed ontspannen onder te blijven hoor! Er komt straks heus een tijd dat je al die leuke dingen ook kunt ondernemen en dat je trots met je buik rond kunt lopen. Gewoon positief blijven!

Ik ben zelf nieuw op dit forum. Wij hopen zwanger te raken van ons derde kindje. We zitten in de 2e ronde!

Ik wens je heel veel succes!

Heitje

Hee Dompy,
Dat je in het begin van de periode geklust hebt kan toch ook nog leiden tot een zwangerschap. ik geloof dat het vruchtje zelfs een week kan wachten totdat het zich binnen in de baarmoeder dringt!

Nog hoop dus!

Heitje

He Heitje,

Jaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb hoop....maar dan moet ik nu toch wel wat van m'n ovulatie gaan voelen of andere klachten anders zit ik maar zo te wachten....

x
Dompy

hallo bedankt voor jullie reacties,

ja weer geduldig wachten, moeilijk hoor! hihihi, maar ja onze tijd komt wel vroeg of laat!
ja ik zit ook bij de msn groep leuke a.s. mama's!

dikke knuffel Wilma

Hee Dompy,

Ik begrijp wat je bedoelt. Het schijnt dat sommige vrouwen helemaal niets voelen van hun ovulatie. Dat zou wel heel vervelend zijn maar ja.. gewoon flink klussen en dan komt het wel goed hoor. Zo heb ik het bij mijn 2 zwangerschappen gedaan en dat was beide binnen 3 maanden raak. Nu, voor ons derde kindje, ben ik veel bewuster wanneer we gaan klussen. En nu lijk ik wel een beetje die ovulatie te voelen. Een beetje een krampgevoel in je buik, zo zeurderig. Zelf heb ik nu heel erg last van het zuur. Wie weet?!?

Heel veel succes Dompy!

Heitje

Terug
Bovenaan