en nu zijn wij aan de beurt.

hoi,
en nu komt hier de verkoudheid langs waaien. kelwin is nu al wel 1,5 week verkouden en vanaf gister is daar koorts bij gekomen.
vind het echt zoooo zielig voor hem.
hij wil alleen maar bij mama op schoot en lekker tegen me aanliggen. en verder heel veel slapen.
ik kan hem niet op de grond neerzetten want dan begint hij te huilen.
gelukkig eet en drinkt hij nog wel. maar ik hoop toch echt dat dit snel over gaat.
donderdag moet hij naar CB voor de 14 maand, prikjes en ik hoop dat hij dan beter is.
geven ze die ook als je kindje verkouden is?
nou ik hoop dat het virus snel weer weg vliegt. dan zijn wij ervan af

Liefs, Christien

heyhey

zielig he??
wij zijn ook al weer vanaf gisterenavond met nathalia bezig.
gelukkig geen koorts ofzo, maar wel verkouden en keelpijn.
hihi had haar vandaag honing gegeven voor de keelpijn (verzacht)
voor t eerst dat ze honing kreeg. ik heb nog nooit zo'n gekke bek gezien whahahaha
dan maar aan de waterijsjes :p verzacht ook de keelpijn.

tijdje geleden was nathalia ook zo ziek, en ze zweette heel erg vanwege de koorts.
ze mogen alleen niet douchen of in bad met koorts, dus was de hele dag bezig met natte washandjes, op haar gezichtje, vond ze heerlijk :D en komkommer geven, ook een goede tip.
zo krijgt hij  extra vocht binnen :D

nou meid, heel veel sterkte/beterschap met je kleine ventje.

liefs, do

p.s. hij krijgt wel zn prikken als hij verkouden is hoor.
maar volgens mij niet als hij nog koorts heeft dan.
even cb bellen van ter voren om t na te vragen als hij dan nog ziek is.

Om moedeloos van te worden he, Lenthe is ook al zo'n 2 weken verkouden.
Ik denk vaak dat het ook met de weersverandering te maken heeft.De ene keer is het bloedheet, de dag erna kan het hosen en moet de jas weer aan.
Lenthe hangt ook de hele dag op mijn schoot, en s 'avonds wil ze niet slapen.En da's echt nieuw voor ons, wij zijn er nog nooit voor 1 van de 3 kids 's nachts eruit gemoeten, zijn daarmee erg verwend, maar nu begint het ons op te breken..
Je zegt dat Kelwin zijn 14 maanden prikjes nog moet krijgen, dus daar zou het niks mee te maken kunnen hebben.Bij Lenthe kwam het verkouden worden, hangerig zijn en iets verhoging na haar prikjes, een maand terug, 't is alleen gebleven...
We zien 't nog wel even aan, wij denken nu aan het doorkomen van haar kiezen, ze heeft enorme poepluiers, kwijlt heel veel en zit aan haar oortjes te krabbelen.
Zo sneu om te zien...
Jij succes met Kelwin, hopelijk is het snel voorbij.
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan