En nu??

Hoi. Tja hoe moet ik beginnen...

Met ons huwelijksdag getest en ja hoor zwanger. We hadden besloten om er geen meer te krijgen en mijn man zou zich laten helpen, maar ziekenhuis is trager dan aangegeven staat. Vorige week de eerste echo gehad. Een paar maanden ervoor een miskraam gehad na 6 weken dus hoopte nergens op. Na uitwendig ook inwendig een echo gehad. Kleine doet het was 7.4 weken. Vandaag 8.3 weken. Maar goed. Nu zit ik wel met de volgende problemen... Zindelijkheid van mijn zoontje is snachts belabbert dus smorgens de "baggerluiers". Nu sinds zondag half 8 savonds reopen en kwart over 10. Daarna roept mijn man snachts hem na zijn werk ook voor de wc. Resultaat als nog 2 keer bed verschonen. Maar goed buiten de uitputting om strond misselijk en ga steeds vaker boven de wc hangen. Nu kan ik niet tegen mijn ouders vertellen dat ik niet voor de dieren kom omdat ik beroerd ben vanwege de zwangerschap, want ze weten het niet. We willen ook nog even wachten tot na de 2e termijnecho. Daarbij ben ik bang voor de reactie van mijn ouders en schoonmoeder. Geen geld lopen bij de voedselbank maar wel een 3e kind. Hoe zou ik het moeten doen?? Oké blijf er zo mee bezig nu ik zo lamlendig in de bank hang vanwege de misselijkheid. Wil niet elk commentaar hebben dat het voor hun niet gewenst is en dat we het moeilijk gaan krijgen, want dat weet ik ook wel.

Weten jullie hoe ik het het beste kan brengen??
 
Neem gewoon je verantwoordelijkheid. Dit 3e kind is jullie eigen keuze en als je daar de consequenties van weet is dan draag je die ook dus laat het langs je heen gaan wat familieleden eventueel te zeggen hebben. 
 
Terug
Bovenaan